تغییر در راس امداد خودو سایپا ۵ میلیون خودرو سایپا از گارانتی خارج شده است

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

تغییر در راس امداد خودو سایپا 5 میلیون خودرو سایپا از گارانتی خارج شده است

تغییر در راس امداد خودو سایپا
۵ میلیون خودرو سایپا از گارانتی خارج شده است

پرشین خودرو: بهبود کیفیت خدمات امدادی، افزایش رضایت مشتری و توسعه کسب و کارهای جدید باید در اولویت برنامه‌ریزی‌های امداد خودرو سایپا قرار گیرد.

به گزارش ممتازنیوز، مصطفی وحیدزاده مدیرعامل شرکت سایپایدک، با بیان این مطلب و با تاکید بر ضرورت تقویت خدمات امدادی سایپا، اظهار داشت: طراحی کسب و کارهای جدید باید یکی از اولویت‌های امداد خودرو سایپا باشد؛ چراکه ارائه خدمات بر اساس روش های قدیمی دیگر پاسخگوی نیاز مشتریان نیست.
وی که در تودیع و معارفه مدیرعامل امدادخودرو سایپا سخن می‌گفت، اظهار داشت: تلاش برای ارائه خدمات نوین، کسب رضایت مشتریان و افزایش آن و همچنین افزایش سهم خدمات امدادی و خدمت در محل از خدمات پس از فروش، باید سه رویکرد اساسی امداد خودرو سایپا در دوره جدید باشد.
مدیرعامل سایپایدک گفت: در کنار رویکردهای یاد شده، توجه به نیروی انسانی باید در اولویت برنامه‌های امدادخودرو قرار گیرد. در این راستا انگیزه امدادگران باید افزایش یابد چراکه امدادگر بی انگیزه نمی‌تواند خدمات مناسبی به مشتریان ارائه دهد. در واقع در حوزه منابع انسانی، احترام و توجه همگانی باید مورد توجه باشد.
وی با تاکید بر اینکه طراحی کسب و کارهای جدید و توجه به مشتریان و ارتباط مستمر با سایپایدک باید در همه برنامه‌ریزی‌های امداد خودرو در اولویت قرار گیرد، افزود: همه باید در برنامه‌ریزی‌ها باید در راستای منافع گروه خودروسازی سایپا حرکت کنیم.
وحیدزاده افزود: شرکت سایپایدک و امداد خودرو وظیفه جذب و نگهداری مشتری را بر عهده دارند و اگر از عهده این وظیفه به خوبی برآیند، موفقیت گروه سایپا تضمین خواهد شد.
مدیرعامل سایپایدک اضافه کرد: باید مشتریان وفادار را تشویق کنیم و در دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌ها باید به این مشتریان بیشتر بها داده شود. اصل بر این است که بتوانیم خدمات با کیفیت ارائه دهیم و رضایت مشتریان را افزایش دهیم.
پیش از سخنان مدیرعامل سایپایدک، بهزاد پناهی مدیرعامل امداد خودرو سایپا در سخنانی اظهار داشت: نیروی انسانی تنها ثروت و سرمایه یک شرکت خدماتی است و بر همین اساس بیشتر از گذشته به این بخش توجه خواهد شد.
وی افزود: ارتقاء دانش سازمانی و سطح کارشناسی منابع انسانی از اولویت‌های امداد خودرو در این دوره خواهد بود. علاوه بر این نسبت کارکنان عملیاتی و پشتیبانی نیز باید تعریف شود ضمن اینکه کلیه نیروها باید به دانش روز تجهیز شوند.
مدیرعامل امداد خودرو سایپا با تاکید بر اینکه تمام برنامه‌ها و رویکردهای امداد خودرو باید با برنامه‌ها و استراتژی‌های سایپایدک منطبق باشد و از واگرایی پرهیز شود، افزود: برای امداد خودرو سایپا هیچ ماموریتی بالاتر از امداد و خدمات سیار نیست؛ لذا تمام امکانات و انرژی خود را باید بر روی خدمات و امداد سیار متمرکز کنیم و بعد کسب و کارهای مکمل را تعریف کنیم. بر طبق آمار، حدود ۵ میلیون خودرو تولیدی سایپا از گارانتی خارج شده‌ است و باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که بخش بزرگی از این ۵ میلیون خودرو خدمات امدادی سایپا را دریافت کنند.
وی با اشاره به شکل گیری کسب و کارهای نوین در امداد خودرو، افزود: کارت نارنجی زمانی می‌تواند برای مشتری ارزش افزوده ایجاد کند که هم در فروش و هم در قیمت‌گذاری، رضایت مشتری را در بر داشته باشد. مشتری باید خدمات خوب و مطلوب و آسانی را دریافت کند چراکه رضایت مشتری بهترین تبلیغ برای خدمات است.
پناهی گفت: طراحی خدمت در آینده بر اساس نیازهای مشتری خواهد بود که این فرآیند در حال انجام است.
پیش از سخنان پناهی، احمد کرفی، مدیرعامل سابق امداد خودرو در سخنانی اظهار داشت: خدمات امدادی باید مبنای توسعه خدمات پس از فروش باشد، لذا در دورانی که مسوولیت مدیریت امداد خودرو را بر عهده داشتم با همکاری کارکنان سعی کردیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های شبکه، بسته خدمت را جاری کنیم.
وی ادامه داد: در طول دوران خدمت در امداد خودرو تلاش ما بر این بود که مفهوم خدمت را نهادینه کنیم و خوشحالم که این خواسته در وجود تک تک کارکنان محقق شده است.
در پایان این مراسم با اهدای هدایی از زحمات احمد کرفی مدیرعامل سابق امداد خودرو سایپا تشکر و قدردانی شد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.