تغییر دکوراسیون داخلی منزل با تغییر فصل



تاریخ انتشار: ۲۰ December 2015 | 7:46 am

بازی با رنگها برای یک دکوراسیون زمستانی زیبا!!

دکوراسیون داخلی خانه تان را باید مطابق با تغییر فصل، تغییر دهید. فصل زمستان که از راه می رسد باید به فکر تغییرات اساسی در دکوراسیون خانه تان باشید و خانه تان را برای ورود زمستان حاضر کنید.

با یک دکوراسیون رنگی و جذاب به استقبال زمستان بروید

به دنبال افت دما در فضای بیرون، وقت آن فرا رسیده است که اندگی گرما به خانه‎ی خود آورید. توصیه‎ها و ترفندهای زیر را دنبال کنید تا بهترین راه‎ها برای داشتن فضایی دارای رنگ‎های گرم و دنج در زمستان را در اختیار داشته باشید.

 

برای یک دکوراسیون زمستانی زیبا، بر شومینه تمرکز کنید

برای یک دکوراسیون زمستانی زیبا، بر شومینه تمرکز کنید

به دنبال افت بیشتر دما، توجه‎ خود را به داخل خانه با جابجایی مبلمان خود معطوف کنید. اگر یک شومینه دارید، وسایل مختلف و مبلمان خانه‎ خود را به سمت مرکز اتاق بکشانید و آن‎ها را رو به شومینه برگردانید تا یک نقطه‎ی دنج برای جمع شدن در شب‎های زمستان فراهم کنید. استفاده از بالشت‎ها حتی بدون زیاد کردن آتش باعث افزایش گرمای محیط می‎شوند.

 

 

یک دکوراسیون شاد زمستانی بچینید

یک دکوراسیون شاد زمستانی بچینید

با اضافه کردن رنگ‎های شاداب و دلگشا به فضا، از دل گرفتگی‎های زمستانی دوری کنید. یک رو انداز شاد یا یک بالشت برجسته‎ی الگو دار در این زمینه به دکوراسیون شما کمک خواهد کرد و مطمئن خواهید شد که فضاهای طبیعی شما سرد و خشن نظیر فضای بیرون از پنجره‎های شما به نظر نمی‎آیند. در ضمن این عناصر رنگی روشن نیز می‎توانند تا تابستان و بهار زینت دهنده دکوراسیون داخلی خانه تان باشند.

 

 

با آینه ها حداکثر استفاده را از نور طبیعی ببرید

با آینه ها حداکثر استفاده را از نور طبیعی ببرید

با کوتاه تر شدن روزها، زمان آن است که از نور طبیعی بیرون حداکثر استفاده را ببرید. آویزان کردن یک آینه‎ی بزرگ روی یک دیوار خالی یا بالای یک طاقچه، نور را در تمامی فضای خانه‎ شما منعکس خواهد کرد. آینه را به یک صفحه‎ نمایش دکوری با رنگ کردن قاب آن با یک رنگ برجسته و چشم نواز، تبدیل کنید.

 

 

پنجره های تان را در زمستان تزین کنید

پنجره های تان را در زمستان تزین کنید

حتی آشپزخانه‎ها نیاز به اندکی توجه عاشقانه در طول ماه‎های زمستان دارند. پنجره‎های آشپزخانه‎ خود را با وسایل تزئینی برجسته آرایش کنید، نظیر این پرده‎های قرمز شاداب، که باعث می‎شود فضای کاری شما در خانه روشن و دل انگیز باشد.

 

 

اتاق ناهارخوری تان را با کاورهای صندلی، زمستانی کنید

اتاق ناهارخوری تان را با کاورهای صندلی، زمستانی کنید

همانطور که نحوه پوشش شما برای فصل زمستان نسبت به تابستان تغییر خواهد کرد، فضای ناهار خوری خود را برای فصل زمستان با پوشاندن صندلی‎ها با کاورهای ساده به فضایی دنج و زیبا تبدیل کنید. صندلی‎های دارای کاور استایل و گرما را به این اتاق ناهارخوری خنثی اضافه می‎کنند. همچنین ویژگی دیگر این کاورها این است که به راحتی برداشته می شوند.

 

 

اتاق خواب تان را با روتختی های کشمیری، زمستانی کنید

اتاق خواب تان را با روتختی های کشمیری، زمستانی کنید

خیلی سریع دستی به سر و روی اتاق خواب خود بکشید و با استفاده از رو تختی‎های طرح دار آن را برای زمستان آماده کنید. استفاد از رو اندازهای کشمیر شیک و بالشت‎های نرم مخملی باعث شده است این اتاق خواب یک پناهگاه دنج برای در امان ماندن از بادهای سخت زمستانی باشد.

 

 

سفیدی برف را با ظروف سفید به اتاق نشیمن تان بیاورید

سفیدی برف را با ظروف سفید به اتاق نشیمن تان بیاورید

ظروف چینی سفید را در کنار هم قرار دهید تا نشانی از زیبایی زمستان را داخل خانه‎ خود بیاورید. ظروف سفید روشن در این کمد به رنگ مشکی که در پشت آن کاغذ دیواری‎های طرح دار زیبا به چشم می‎خورد، بسیار متمایز هستند. در بین این ظروف سفید سعی کنید از ظروف نقره ای هم استفاده کنید تا درخشش برف را برای تان تداعی کند.

 

 

کفپوش تان را زمستانی کنید

کفپوش تان را زمستانی کنید

کفپوش هایی مانند پارکت های چوبی، حسی بسیار عالی و توام با آرامش را برای اهالی خانه به ارمغان می آورد. این کفپوش ها برای زمستان مناسب نیستند و شما می توانید با استفاده از یک قالیچه کرک دار، فضای درونی خانه تان را زمستانی کنید.

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی ممتاز نیوز
اختصاصی ممتاز نیوز

 

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.