تغییر نگرش در توجه به مشتریان و نمایندگی ها، برنامه تازه سایپا یدک

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

در مراسم تودیع ومعارفه مدیرعامل سایپا یدک مطرح شد:

در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل تازه شرکت سایپا یدک که با حضور مدیرعامل، اعضاء هیئت مدیره و مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا صورت پذیرفت از زحمات مهندس حسن گرمان مدیرعامل پیشین این شرکت تقدیر بعمل آمد و سکان هدایت این شرکت به دست مصطفی وحید زاده رسید.

خبراقتصادی:به گزارش سایپانیوز، در این مراسم مهندس سعید مدنی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن تشکر از زحمات مدیرعامل پیشین سایپا یدک، وی را انسانی صادق و مسئولیت پذیر دانست و اظهار داشت: آقای مهندس گرمان با سلامت نفس و عملکرد مناسب خود در طی چند سال قبل ارتباط مطلوبی با مشتریان برقرار کرد.

وی مدیرعامل تازه سایپا یدک را از نیروهای موفق در گروه سایپا دانست و تصریح کرد: مهندس وحید زاده با تلاش و برنامه ریزی های تازه در حوزه خدمات پس از فروش می تواند عنصر موفقی در بهبود هر جه بیشتر وضعیت ارتباط با مشتریان ایفا کند.

مدنی ادامه داد:«سال قبل وقتی آغاز به کار کردیم، به جز همکاران گروه هیچکس فکر نمی کرد که سایپا بتواند سرپا بماند ولی من از هیچ یک از مدیرن و معاونین سایپا نشنیدم که این شرکت قابل اصلاح نخواهد بود و با همین رویکرد توانستیم به اصلاح و توسعه سایپا دست یابیم»

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: در حال حاضر در وضعیتی هستیم که امیدواریم بهترین عملکرد را در سال آینده داشته باشیم و تمام تلاش خود را در بهبود فرآیندها و تببین برنامه ریزی های درست در سیاست های سایپا بکار خواهیم گرفت.

وی در ادامه با تاکید بر رسیدگی به مسائل ذینفعان سایپا یدک تاکید کرد: شرایط کسب و کار برای نمایندگی های سایپا باید به گونه ای شود که منبع درآمد آنها معقول و در حد زحمات آنها باشد چرا که این فعالیت ها برای نمایندگی ها دارای سود نباشد، قطعاً ادامه آن به سختی ممکن خواهد بود بالطبع خدمات به مشتریان دچار اشکال خواهد شد و ریه باید به صورتی باشد که همه فرآیندها در خدمت مشتری به خوبی هدایت و اجرا شود.

مدنی تصریح کرد: هدایت نمایندگی ها بسیار سخت است چرا که آنها نماینده اصلی و مسئول ارتباط با مشتریان خواهد بود و بهبود عملکرد آنها سبب رشد و ترقی سازمان خواهد شد و توجه به این مساله باید به یکی از مهمترین برنامه های این سازمان تبدیل شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تلاش و برنامه ریزی و توجه به مسائل اخلاقی و ارزش های سازمانی را رمز اعتبار بخشی به فعالیت های سازمان دانست و اذعان داشت: رفتار مناسب و در نظر داشتن این مساله که وقت مراجعه کننده تلف نشود از مهمترین مسائلی است که باید توسط مدیران ارشد به نمایندگی ها گوشزد شود. 

در ادامه مدیرعامل پیشین سایپا یدک نیز ضمن تشکر از زحمات همه همکاران خود در عرصه خدمات پس از فروش از حسن اعتماد همکاران تشکر کرد و اظهار داشت: من تمام تلاش خود را در بهبود رویکرد های سایپا یدک بکار گرفتم و امیدوارم بشود روزهای حضور اینجانب در این شرکت را به عنوان روزهای خوب ارزیابی کرد.

 پس از آن مهندس عموزاده قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش ضمن تقدیر از زحمات مهندس گرمان در سایپا یدک، اظهار  داشت: زمانی که ایشان سایپا یدک را تحویل گرفتند مشکلات متعددی گریبانگیر این شرکت بود و ایشان در رفع این مشکلات زحمات بسیاری کشیدند.

عموزاده ضمن آرزوی توفیق برای مدیرعامل تازه شرکت سایپا یدک توجه بیشتر به حوزه خدمات پس از فروش و حوزه بازرگانی شد و در اولویت قرار دادن رضایت مشتریان و ذینفعان را از مهمترین سیاست های سایپا عنوان کرد.

در ادامه مهندس آقا محمدی قائم مقام تولید و توسعه محصول مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز ضمن تجلیل از زحمات صادقانه مدیرعامل پیشین سایپا یدک و آرزوی توفیق برای مدیرعامل تازه خواستار تاکید ویژه مهندس وحید زاده مدیرعامل تازه سایپا به حوزه فروش و خدمات پس از فروش شد.

همچنین داوود بناب قائم مقام مالی و اقتصادی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز در سخنانی ضمن تجلیل از مدیرعامل پیشین سایپا یدک، این شرکت را یکی از موفق ترین شرکتها در ماه های اخیر عنوان کرد و برای مدیرعامل تازه آرزوی موفقیت کرد.

مهندس مصطفی وحید زاده مدیرعامل تازه شرکت سایپا یدک نیز ضمن تشکر از حضور اعظاء هیئت مدیره، مدیرعامل و مدیران ارشد، توجه سایپا یدک به مشتریان و پاسخگوئی نیازهای آنان با احترام کامل را مهمترین برنامه خود دانست و بر امر کنترل و نظارت هرچه بهتر این امر تاکید کرد.

مدیرعامل سایپا یدک افزود: شناخت هرچه بهتر نیاز مشتریان در فرآیندهای سایپا بعنوان یکی از مهمترین برنامه های آتی سازمان خواهدبود و تغییر نگرش در سایپا یدک با همکاری و تلاش همکاران صورت خواهد گرفت.

این مراسم با معرفی مدیرعامل تازه و اهدای لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود به مدیرعامل پیشین سایپا یدک پایان یافت.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.