تغییر و تحولات سازمان غذا دارو / استعفای دارایی حکم سرپرستی برای بیگلر

وزیر بهداشت با قبول استعفای بهرام دارایی از سمت معاونت وزیر و رییس سازمان غذا و دارو ، طی حکمی محمود بیگلر، عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران را به عنوان سرپرست سازمان غذا و دارو منصوب کرد.

تغییر و تحولات سازمان غذا دارو / استعفای دارایی حکم سرپرستی برای بیگلر

به گزارش ممتاز نیوز، متن حکم انتصاب سرپرست سازمان غذا و دارورا به این شرح منتشر کرده‌است:

  • جناب آقای دکتر محمود بیگلر 
  • عضو محترم هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران 

باسلام؛ 

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید. لذا باتوجه به استعفای جناب آقای دکتر بهرام دارایی، نظر به تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان”سرپرست سازمان غذا و دارو” منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید.  

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. 

  • بهرام عین اللهی
  • وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

محمود بیگلر  سوابقی چون معاونت توسعه و برنامه ریزی سازمان غذا و دارو ، ریاست پارک فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران، معاونت توسعه و مدیریت برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی تهران،  مدیر کل تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت بهداشت ، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران و  عضویت در هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی البرز را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.