تفاهم‌ نامه همکاری‌ های علمی، آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه آزاد اسلامی و ناجا منعقد شد

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا- تفاهم نامه همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی در جهت ارتقای علمی و سطح تحصیلی کارکنان ناجا بین دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی انتظامی منعقد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی،  در مراسم انعقاد این تفاهم نامه، حسین  بلندی معاون آموزشی دانشگاه در سخنانی با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی به یک سیستم مبتنی  بر فناوری اطلاعات تبدیل شده است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک دانشگاه پیشرو در کشور در جهت رفع نیازهای دستگاه های اجرایی همواره پیشقدم بوده است.
وی افزود:این دانشگاه با دارا بودن بیش از ۲۷ هزار عضو هیات علمی تمام وقت و نیمه وقت و ۵۰ هزار عضو هیات علمی حق التدریس ، به عنوان یک بازوی علمی قدرتمند در جهت تحقق اهداف عالیه نظام آموزش عالی در حرکت است و مواردی نظیر مسائل بین رشته ای و تدوین برنامه های درسی جدید را مد نظر قرار داده است.
بلندی یادآور شد: این تفاهم نامه در قالب همکاری های علمی ، آموزشی و پژوهشی و توسعه فناوری ، ارتقای سطح تحصیلی مدیران و کارکنان  ناجا و همکاری های علمی و آموزشی مشترک  و انجام پژوهش های مشترک منعقد شده است.
وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به تجارب علمی و کاربردی که در ناجا وجود دارد ، اساتید فن بتوانند از آن استفاده کنند.
همچنین سردار سعید شکری پور معاون تربیت و آموزش ناجا در سخنانی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از دیدگاه ما موسسه آموزشی برتر در سطح کشور است، گفت:امیدواریم از مجموعه استعدادها و فرصت هایی که در این مجموعه آموزش عالی دارد استفاده کنیم.
وی ادامه داد:نیروی انتظامی با توجه به تحولات جامعه نباید از دانش و فناوری روز به دور باشد و ناجا باید با دانش روز پیش برود .
شکری پور اظهار امیدواری کرد که نیروی انتظامی با استفاده از فضا و آموزش های مناسب مسیری را طی کند که در کار موفق باشد.
وی گفت: ایجاد امنیت پایدار سبب توسعه پایدار می شود و علم یکی از ارکان توسعه پایدار است.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.