تفاهم نامه ای با فدراسیون پزشکی ورزشی منعقد کردیم/ هدف ما تربیت نیروی متخصص برای ورزش کشور است

۳۱اردیبهشت،

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی پرسپولیس در خصوص تفاهم نامه با فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: دانشگاه علمی و کاربردی فقط مختص پرسپولیسی ها نیست و ما هدفمان کمک به همه اهالی ورزش است.

سوری در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، افزود: ما به این نتیجه رسیدیم که فدراسیون پزشکی و ورزشی راهکارهای مناسبی برای بسیار کردن عمر ورزشی ورزشکاران دارد. به خاطر همین تفاهم نامه ای با فدراسیون پزشکی ورزشی منعقد کردیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: شعار دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس”علمی در کنار عملی بودن است”. بر این اساس ما ورزشکاران را از لحاظ نظری پرورش می دهیم و فدراسیون پزشکی و ورزشی از لحاظ عملی کارهایی را انجام می دهد.

وی گفت: پورکاظمی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی بازدیدی از دانشگاه ما داشت و در کنار این بازدید پیش تفاهمی بین ما و این فدراسیون تنظیم شد.

سوری عنوان کرد: ما در دانشگاه علمی و کاربردی نیروی متخصص برای جامعه ورزش تربیت می کنیم. دانشگاه جامع علمی و کاربردی پرسپولیس متعلق به همه هواداران پرسپولیس و ورزشکاران است.

وی در ادامه بیان کرد: ما به دستور رویانیان تفاهم نامه ای با فدراسیون پزشکی و ورزشی منعقد کردیم. پورکاظمی یکی از هواداران پرسپولیس است که این تیم را تنها نمی گذارد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.