تقاضای پناهندگی رجوی از اسرائیل

جام جم آنلاین: مریم رجوی از سرکردگان گروهک تروریستی منافقین در مذاکره با آمریکایی ها تقاضا کرده که گروهک تحت امر او از رژیم صهیونیستی پناهندگی بگیرند و در سرزمین های اشغالی مستقر شوند.

پایگاه خبری النخیل عراق خبر داد: «پس از آنکه “فالح فیاض” مشاور امنیت ملی دولت عراق، اعلام کرد که مهلت مقرر برای تخلیه اردوگاه اشرف به پایان رسیده و در صورت عدم تخلیه، دولت عراق بی چون و چرا آنچه را صلاح بداند انجام می دهد، “مریم رجوی” سرکرده گروهک تروریستی منافقین با سفارت امریکا در پاریس وارد مذاکره شده و وزارت خارجه امریکا نیز در تلاش است تا یکی از کشورهای اروپایی از قبیل رومانی و بلغارستان را قانع کند تا گروهک منافقین را در کشور خود جای دهند.»
 
به نوشته النخیل، اما شخص مریم رجوی در این مذاکرات تقاضا کرده که گروهک تحت امر او از رژیم صهیونیستی پناهندگی بگیرند و در سرزمین های اشغالی مستقر شوند.
 
ظاهرا رژیم اشغالگر قدس هم به این پیشنهاد رغبت نشان داده است.

نامه برایت از فتنه

در جلسه اصلاح طللبان درباره چگونگی ورود به صحنه انتخابات بحث های مفصلی شروع شده است.

به گزارش ممتازنیوز، اکثریت اصلاح طلبان معتقدند باید با نگارش نامه محرمانه ای که توسط خاتمی تنظیم می شود به صحنه سیاسی کشور بازگردیم.

اعضای جلسه پیشنهاد داده اند در این نامه محرمانه که به واسطه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب تقدیم می شود اصلاح طلبان تلویحا از فتنه ۸۸ برایت بجویند.

خاتمی به این پیشنهاد روی خوش نشان داده است.

 شکاف بین آمریکا و اسرائیل

روزنامه صهیونیستی هاآرتض، با اشاره به احتمال حمله رژیم صهیونیستی به ایران از بی تاثیر بودن این حمله خبر داد و نوشت : این حمله برنامه هسته ای ایران را متوقف نمی کند .

این روزنامه در ادامه به دیدار “لئون پانتا” وزیر دفاع آمریکا با مقامات رژیم صهیونیستی اشار کرده و می نویسد : شکاف میان توانائی های نظامی آمریکا و اسرائیل و همچنین شکاف موجود میان دو طرف درباره موضوع ایران از مهمترین مواردی بود که در دیدار پانتا با مقامات تل آویو مورد توجه قرار گرفت.

هاآرتض به تبعات  حمله به ایران اشاره کرده و می نویسد: حمله اسرائیل به ایران موجب افزایش بهای جهانی نفت می شود و همین دلیل می تواند تاثیری منفی بر انتخاب مجدد باراک اوباما به عنوان رئیس جمهور آمریکا داشته باشد.

دلیل دوم آنکه، مخالفت هایی در درون اسرائیل با طرح حمله به ایران وجود دارد. این مخالفت ها هم در میان نظامیان وجود دارد و هم آنکه مقامات موساد ( سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی ) نسبت به آن هشدار داده اند.

شکنجه کودکان اسیر

دبیر کل سازمان ملل متحد تصریح کرد: اسرائیل با کودکان اسیر فلسطینی در بند زندانهای خود بد رفتاری کرده و آنان را شکنجه می کند.

به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه الخلیج امارات ؛  بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد در یادداشتی که در دفتر سازمان ملل در بیروت منتشر کرد گفت اسرائیل با کودکان فلسطینی را در سلولهای انفرادی قرار داده و شکنجه می کند.

وی در یادداشت خود گفت: کودکان فلسطینی بازداشت شده در زندانهای اسرائیل همیشه با بدرفتاری، آزار جسمی ،اهانت لفظی،تهدید، ترساندن و حبس انفرادی روبرو هستند و این رفتار تا حد شکنجه نیز می رسد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.