تقاطع بزرگراه امام‌علی(ع) با میدان‌ شهید محلاتی خردادماه آماده بهره‌برداری می‌شود

جمعه ۱۵ اردیبهشت – ۰۲:۳۳:۱۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

دربازدید معاون شهردار تهران از ۵ پروژه ‌عمرانی پایتخت عنوان شد:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- معاون فنی و عمرانی شهردار تهران از ۵ پروژه تقاطعات‌ غیرهمسطح جاده ‌قدیم ‌قم با محورهای شهیدبهشتی و امام‌حسین‌(ع)، پیش‌ ورودی حرم‌مطهر امام‌خمینی‌(ره)، ادامه بزرگراه یادگارامام(ره)، تقاطع بزرگراه‌های شیخ فضل‌الله‌نوری و محمدعلی‌جناح و بزرگراه امام‌علی(ع) بازدید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران،  مازیارحسینی در پایان بازدید‌میدانی از پروژه بزرگراه امام‌علی(ع) که از مسیل‌باختر شروع و تا میدان شهید‌محلاتی ادامه‌داشت، گفت : از ۱۰ تقاطع‌اصلی بزرگراه امام‌علی(ع) عملیات‌اجرایی ۹ تقاطع درحال ‌انجام‌بوده و کارگاه تقاطع بزرگراه کمربندی شهرری نیز ظرف چندروز آینده فعال خواهد شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به انجام‌عملیات شمع‌زنی، خاکبرداری و بسترسازی درطول مسیرپروژه، عنوان‌کرد : ازبین تقاطعات‌اصلی این بزرگراه، تقاطع میدان شهید‌محلاتی به‌لحاظ پیشرفت‌فیزیکی از سایر تقاطع‌ها جلوتر بوده و پیش‌بینی‌می‌شود باعنایات پروردگار، خردادماه سال‌جاری این تقاطع سه‌سطحی آماده‌ بهره‌برداری شود. البته تقاطع بزرگراه آزادگان با بزرگراه امام‌علی(ع) نیز پیشرفت‌فیزیکی قابل‌توجهی داشته ‌است.
گفتنی‌است در پروژه ساخت بزرگراه امام‌علی(ع) ۱۰ تقاطع‌اصلی و ۱۴ تقاطع‌فرعی وجودداشته و علاوه بر این، ۲۳‌کیلومتر مسیر‌بزرگراهی نیز درحال‌احداث می‌باشد.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۴۱۴۳۳۱۰۶۸۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.