تقاطع های اتفاق خیز غرب تهران ایمن شد

فروردین ۱۴۰۳

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۵ از اصلاح هندسی و ایمن سازی چند تقاطع و خیابان اتفاق خیز در غرب تهران خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ولی نجاتی ،معاون حمل ونقل وترافیک منطقه با اعلام این خبر  اظهارداشت : منطقه ۵ از شبکه بزرگراهی و شریانی مناسب برخوردار است و با توجه به اولویت های برنامه در روان سازی تردد و ارتقا ایمنی شبکه بزرگراهی و معابر شهری نسبت به شناسایی گروه های ترافیکی و نقاط اتفاق خیز منطقه اقدام شده است.
 وی ادامه داد:به منظور بازگشایی گره ترافیکی ، ارتقاء ایمنی تردد و ایجاد دستری های محلی در شبکه معابر اصلی و فرعی منطقه طرح اصلاح هندسی اجرا شد .
 
وی از تکیمل طرح ساماندهی بزرگراه آبشناسان – حدفاصل شهران – کوهسار خبر داد و افزود : تقاطع های سردار جنگل – آبشناسان ، سازمان آب ورودی پایانه مترو صادقیه ، رحمانی – پایانه آزادی ، اصلاح راستگرد با گاردریل جاده مخصوص کرج خروجی معراج ، محمد علی جناح – جنوب به شمال بعد از ایستگاه شهید نظری در حال اصلاح است و ساماندهی و اصلاح هندسی ۶ تقاطع نیز پس از تکمیل طرح مطالعاتی اجرا می گردد .
 
نجاتی با بیان این که بعضی تقاطع‌ها به سبب عدم شکل مناسب در شعاع گردش‌ها ، قوس‌ها و جهت‌های حرکتی دارای گره‌های ترافیکی می باشند افزود :یکی از مشکلات اساسی شبکه معابر غرب تهران عدم اتصال صحیح بین شبکه معابر اصلی و فرعی است که باید با یک اتصال مناسب به هم وصل شوند .


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.