تقدیر ازبانک صادرات برای پرداخت وام درمان

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از بینا در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

بینا- دکتر شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بانک صادرات ایران به دلیل پرداخت تسهیلات قرض الحسنه درمان به بیماران نیازمند تقدیر به عمل آورد .
به گزارش تفسیری بینا، دکتر شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان طی نامه ای خطاب به وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از عملکرد بانک صادرات ایران به دلیل پرداخت تسهیلات قرض­ الحسنه درمان بیماران و بهره­ مندی تعداد کثیری از بیماران نیازمند تشکر و قدردانی به عمل آورد و در ادامه نامه بر تداوم این رویکرد و الگو گرفتن سایر بانک­ها تأکید نمود .
شایان ذکر است بانک صادرات ایران به منظور حمایت از بیماران نیازمند و کم درآمد از سال ۹۰ پرداخت تسهیلات قرض­الحسنه درمان را در دستور کار قرار داده که در این جهت بیماران نیازمند می توانند ضمن ارایه مستندان بیمارستانی از مبلغ ۲۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه بهره­مند گردند .
بر اساس این گزارش تفسیری این بانک در سال ۹۰ حدود ۲۱۱ هزار وام قرض الحسنه را در سرفصل­های مختلف شامل؛ درمان بیماران، ازدواج و تهیه جهیزیه، اشتغال و… پرداخت و در ۶ ماه اول سال ۹۱ نیز ۱۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه  این بانک به هموطنان در سراسر کشور پرداخت شده است .

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.