تقدیر از مادران شهیدان فهمیده و صبوری+عکس

۱۱اردیبهشت،

شهرداری ارومیه به پاس رشادت ها و شجاعت های شهدا و نیز به پاس گرامیداشت ولادت باسعادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) مراسمی را در جهت قدردانی از مادران و همسران شهدا برگزار نمود. 

در ابتدای مراسم مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه با اشاره به مقام و منزلت شهید گفت: شهید مصداق عینی شهادت است و با انتخاب آگاهانه و در کمال خلوص، هستی خود را یکجا به آفریدگار جهان تقدیم می کند و به سرچشمه بقاء و حیات، پیوند می یابد. 

رضائیه گفت: درک مقام شهید از توان و ظرفیت فهم ها خارج است و تنها منبع وحی الهی است که شمه ای از این مقام را برای ما بازگو فرموده است: برای کسانی که در راه خدا کشته می شوند نگویید مردگانند، بلکه آنها زنده اند. 

محمد حضرت پور شهردار ارومیه نیز گفت: تجلیل از نقش آفرینان و استقامت کنندگان و خانواده های شهدا از جمله وظایف مهم ما است. 

وی با اشاره به نقش سازنده خانواده شهدا در ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت در جامعه افزود: خانواده های شهدا نقش آفرینی خوبی داشته و با مادران و همسران شهدا در این راه دِین خود را به خوبی ادا نموده اند. 

شهردار ارومیه با اشاره به عملکرد خوب و شایسته شهرداری ارومیه گفت: اگر امروز شاهد افتتاح پروژه ای اعم از فرهنگی و عمرانی و زیبایی شهرمان هستیم، همه از برکت خون شهداست. 

وی همچنین اظهار داشت: با توجه به سیاست های کلی شورای اسلامی شهر و شورای نامگذاری تمام کوچه ها و خیابان های شهر ارومیه با نام شهدا مزین خواهد شد. 

محمد حضرت پور که در جمع مادران و همسران شهدا سخن می گفت اظهار داشت: شهر ارومیه یکی از حساسترین شهرهای ایران از لحاظ قومیتی است، این شهر با داشتن قومیت های مختلف در طول ۳۲ سال قبل پس از پیروزی انقلاب اسلامی همچون برادر در کنار هم زندگی و اتحاد خود را از دست نداده اند و زیبایی شهر ارومیه، زندگی قومیت ها در کنار هم است. 

وی گفت: ما برای خدمت آماده ایم و خودمان را خادمان مردم دانسته و سعی خواهیم کرد تا شهیدان انقلاب از عملکرد و کارهایمان رضایت داشته باشند. 

شهردار ارومیه در ادامه افزود: ما هر چه داریم از برکت امام شهداء، ولایت و شهیدان اسلام است و امروز هر کاری که انجام می دهیم، صدایشان را نثار روح پرفتوح شهدا می کنیم. 

حضرت پور یاد آور شد: آنچه امروز به عنوان عزت، سربلندی و اقتدار ایران اسلامی در جهان متبلور است همه در سایه اتحاد و همدلی همه جانبه رزمندگان و شهدایی است که خالصانه از جان خود گذشتند تا ما در آسایش و آرامش زندگی کنیم و باید قدردان نعمات انقلاب و خون شهدا باشیم. 

در پایان مراسم شهردار و فرمانده سپاه شهدا با اهداء لوح تقدیرنامه از مادران شهیدان حسین فهمیده و بهروز صبوری قدردانی نمودند. 

لازم به ذکر است که این مراسم با تلاش و زحمات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار گردید. 

منبع:عصرایران


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.