تقدیر از مدیران آموزشی و نفرات برتر آزمون تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی تهران

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

مراسم تقدیر از گروه آموزشی برتر، دستیاران حائز رتبه های برتر آزمون تخصصی و فوق تخصصی و نفرات اول کشوری امروز در سالن همایش های رازی برگزار شد.

به گزارش تفسیری خبرنگار  بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محلممتازنیوز، در این مراسم دکتر لاریجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران با اشاره به این که بسیاری از رتبه های برتر کشور دانشگاه علوم پزشکی را به عنوان محل تحصیل خود انتخاب می نمایند گفت: دانشگاه تهران امروز جامع ترین دانشگاه کشور است. ۷۵ درصد از صد نفر برتر کنکور این دانشگاه را برای محل تحصیل خود انتخاب می نمایند و جای خوشحالی است که فرد خروجی مناسبی را هم دارد.

وی گفت: در دانشگاه علوم پزشکی تهران بیش از ۲۵۰ رشته مقطع در حال برگزاری است که با بالندگی همراه است و طی ۵ سال اخیر نیز ۸۸ رشته تازه تخصصی فوق تخصصی و کارشناسی ارشد به رشته های دانشگاه افزوده شده است.

لاریجانی همچنین تصریح نمود: مقالات علمی این دانشگاه ۳ برابر دانشگاه بعدی است در سال ۲۰۱۲ برای اولین بار برترین رتبه در عرصه پزشکی را در تولیدات علمی داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در خاتمه خاطر نشان نمود: دانشگاه محل پرورش انسان هاست و برترین ها به این دانشگاه راه می یابند و ما باید به فکر اوضاع دانشگاه باشیم.در این مراسم از بیش از صد نفر از دستیاران حائز رتبه های برتر، آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی، نفرات اول کشوری آزمون دکتری تخصصی کلیه رشته ها و گروه های آموزشی تقدیر به عمل آمد./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.