تقدیر از ۷۰ طرح پژوهشی در جشنواره جوان خوارزمی

۲۸م آذر ،

به گزارش خبرنگار مهر، چهاردهمین جشنواره جوان خوارزمی با هدف تقویت فرهنگ خلاقیت و نوآوری در جوانان کشور در کلیه عرصه های علمی و پژوهشی، شناسایی جذب و معرفی پژوهشگران و صاحبان اندیشه درعرصه علم و فناوری همچنین قدردانی و حمایت از مخترعان جوان برگزار می گردد.

این جشنواره در دو بخش دانشجویی و آزاد و بخش دانش آموزی و در دوره های کاردانی برگزار می گردد. در بخش دانشجویی آزاد ۲۵ طرح در حوزه های پژوهشهای بنیادی، پژوهشهای کاربردی، پژوهش های توسعه ای، ابتکار و اختراع، نوآوری پذیرفته و مورد تقدیر قرار می گیرند. در بخش دانش آموزی نیز ۴۵ طرح پذیرش و با حضور معاونان وزارتخانه های آموزش و پرورش و وزارت علوم مورد تقدیر قرار می گیرند.

طرح های منتخب در چهاردهمین جشنواره جوان خوارزمی در گروههای تخصصی صنایع شیمایی، علوم پایه، برق و کامپیوتر، انرژی های نو، زیست فناری و فناوری نانو، مکانیک، عمران و هوافضا مورد داوری و پذیرش قرار گرفتند.

این جشنواره که هر سال با حضور وزیران علوم و آموزش و پرورش و همچنین معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می گردد، امسال بدون حضور آنها در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی در حال برگزاری است.


MehrNews Rss Feed
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.