تقدیر از۳ بانک فعال و برتر در امر وام ازدواج

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از بینا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

بینا- مدیرکل دفتر ازدواج وزارت ورزش و جوانان گفت: در جشنواره پیوند آسمانی از سه بانک فعال و برتر در امر اعطای وام ازدواج تقدیر شده و در نهایت یک بانک نمونه و برتر نیز معرفی می‌شود.
به گزارش تفسیری بینا، مسعود امینی در توضیح جشنواره پیوند آسمانی افزود: یکی از برنامه‌های جشنواره پیوند آسمانی که به سریعی برگزار خواهد شد؛ تقدیر از دستگاه‌های دولتی فعال در حوزه ازدواج است.
وی اضافه نمود: ما برای قدردانی از همکاری بانک مرکزی و همچنین رضایت اشخاص از نحوه پاسخگویی بعضی از بانک‌ها؛ از آن‌هایی که بیشترین تسهیلات و خدمات را به زوج‌های جوان اعطا نموده و جوانان نیز از آن‌ها رضایت دارند تجلیل و تقدیر می‌کنیم.
امینی با اشاره به اینکه فعالیت ستاد هفته ازدواج پایدار و متداوم است، اظهار نمود: برای اینکه استفاده از کالای ایرانی در بین مردم فرهنگسازی شود، ما بسته‌های جهیزیه‌ای را طراحی نموده‌ایم که همه اجناس آن از تولیدات ملی و داخلی است. قرار است این بسته‌ها توسط سمن‌ها و نهادهای مردمی معرفی شوند.
وی در پایان تاکید نمود: از جوانان و زوج‌های جوان تقاضا داریم که نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در موضوعات مرتبط با حوزه ازدواج، حتما به اطلاع ما برسانند. همکاران ما در دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده حتما به مشکلات و مسائل جوانان رسیدگی می‌کنند.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.