تقدیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از بیانات رهبر معظم انقلاب

۲۹ام بهمن ،

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی بیانیه‌ای حمایت خود را از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان شرقی ابراز داشته و از آن تقدیر و تشکر کرد.

 متن کامل بیانیه در ادامه می‌آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در دیدار با مردم آذربایجان شرقی بار دیگر نقش مهم ولایت فقیه در پیشبرد اهداف انقلاب را بر همگان روشن ساخت. ایشان در این دیدار، ضمن برشمردن جنایات و توطئه‌های آمریکا در طول سال‌های انقلاب اسلامی، ‌اهداف دشمن را از طرح مسئله مذاکره بیان فرمودند. آری، به راستی که آمریکای جنایت کار در طول این سال‌ها، لحظه‌ای دست از خصومت برنداشته و اکنون در حالی که بر تشدید تحریم‌ها علیه ایران تأکید می‌کند، بر طرح مسئله مذاکره پرداخته است. در برابر رفتارهای دوگانه غرب،‌ آنچه اهمیت دارد لزوم حفظ هوشیاری، ‌اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و ایجاد وحدت و همدلی در صفوف مردم و مسئولان است، همان‌گونه که معظم‌له فرمودند، آن هنگام که دشمنی‌ها بیشتر می‌شود، باید در داخل کشور همدلی‌ها و رفاقت‌ها افزون گردد و مسئولان آرامش روانی جامعه را افزایش دهند. در چنین فضایی است که می‌توان مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کرده، با مفاسد اقتصادی – که از مطالبات جدی مقام معظم رهبری«مدظله العالی» از سران قواست – مبارزه نمود ‌و نقشه‌های دشمنان انقلاب را خنثی کرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم‌، ضمن حمایت همه جانبه از بیانات حکیمانه، دلسوزانه و ناصحانه مقام‌ معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای«مدظله العالی»، مردم و مسؤولان را به حفظ وحدت، همدلی و ایستادگی در برابر توطئه‌های زورمدارانه آمریکا دعوت می‌نماید.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.