تقدیر رئیس جمهور از خدمات شرکت آتیه سازان حافظ

۲۱خردادماه،

تقدیر رئیس جمهور از خدمات شرکت آتیه سازان حافظ | چاپ |
سه شنبه ۲۱ خرداد ساعت ۱۲:۵۶

بینا- با حضور رئیس جمهور، اسدالله عباسی وزیر تعاون،ایراندخت عطاریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین افشین مقصودی مدیرعامل شرکت آتیه‌سازان حافظ از خدمات بیمه طلایی آتیه‌سازان حافظ به بازنشستگان تجلیل شد.
به گزارش بینا، در این مراسم ایراندخت عطاریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه بیمه طلایی بازنشستگان کشوری از سال قبل و با دستور رئیس جمهور کلید خورد، اظهار داشت:‌ در این مدت بازنشستگان توانسته‌اند خدمات ارزشمندی را از بیمه آتیه‌سازان حافظ دریافت کنند.
وی تصریح کرد: بیمه طلایی بازنشستگان توانسته است سطح خدمات را به بازنشستگان گسترش دهد.در ادامه این مراسم دکتر محمود احمدی نژاد با تقدیر از مجریان این طرح با بیان اینکه این میزان خدمات که به بازنشستگان کشور ارائه شد هرچند که آن چیزی نیست که در آرزوی ما بود، تصریح کرد: با تلاش دست اندر کاران و با وجود سازوکارهای بسیار مشکل آفرین فرصت این به وجود آمد که تغییرات مختصری در زندگی پیشکسوتان داده شود و امیدوارم با تلاش بیشتر این طرح تکمیل شده و هیچ فرق و تفاوتی میان پیشکسوتان و دیگر اشخاص جامعه وجود نداشته باشد.
رییس‌جمهور با بیان اینکه بیمه طلایی خدمت و هدیه‌ای از سوی دولت به جامعه پیشکسوتان و بزرگان کشور بود، اظهار امیدواری کرد؛ تا با پیگیری مسئولان خانواده‌های بازنشستگان نیز تحت حمایت این بیمه قرار بگیرد و روزی برسد که هیچ کس به خاطر مشکلات درمان مستاصل نباشد.
رییس‌جمهور با بیان اینکه خدای متعال انسانها را برای زندگی متعالی و شایسته خلق کرده و خواسته که انسان در عزت، شادابی، امید و سلامت زندگی کرده و با کرامت، عزیز و بزرگ بوده و جامعه بشری نیز سرشار از عدالت و محبت باشد، گفت: خداوند برای هیچ انسانی زندگی در فقر، تحقیر و شکست را قرار نداده و خواسته تا همه در مسیر کمال حرکت کنند و زندگی سعادتمند سرشار از محبت را در جهان برپا نمایند.
رییس‌جمهور برپایی و تحقق زندگی سعادتمند سرشار از محبت و عدالت را در گرو مشارکت همه مردم در ساختن چنین جامعه‌ای دانست و تصریح کرد: تعالی فرهنگ، اقتصاد و اجتماع نیازمند حضور همگانی مردم است چرا که اگر همه مردم اراده نکرده و مطالبه نکنند، هیچ فرهنگ و اقتصادی رشد و پیشرفت نخواهد داشت.
دکتر احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه بالاترین آرمانهای الهی و انسانی در سایه اراده، حضور و مشارکت مردمی محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: حتی عدالت که در واقع نقطه نیل به قله‌های تعالی و کمال است و همه پیامبران برای برپایی آن مبعوث شده اند تنها با مشارکت جمعی و اراده مردم برپا خواهد شد.
رییس‌جمهور افزود: رشد علم و میزان اهمیت آن در جامعه نیز در گرو مشارکت جمعی و خواست مردم است و اگر بناست دانشمندان در جامعه‌ای محترم و عزیز باشند این اتفاق باید از سوی مردم و با خواست آنان شکل گیرد.
دکتر احمدی‌نژاد گفت: استقرار عدالت و توحید هم در گرو خواست و اراده مردم است چرا که در غیر این صورت اگر خدا می‌خواست همه این ارزشها به وسیله یک پیامبر و انسان صالح امکان تحقق داشت.
رییس‌جمهور لازمه حضور، اثرگذاری و مشارکت مردم را توانمندی و عزت فرد فرد آنان دانست و اظهار داشت: اگر آحاد مردم توانمند و عزیز نباشند، مدیریت، حضور و مشارکت آنها در جامعه بی معنا خواهد بود.
بعد از اتمام مراسم مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ در جمع خبرنگاران عنوان کرد خوشبختانه با اجرای بیمه طلایی سطح مراجعات بازنشستگان به مراکز درمانی بیش از ۵۰ درصد رشد پیدا کرده است که این نشانگر توجه بازنشستگان به بحث سلامت خود می باشد.
وی ادامه داد: تمامی هزینه‌های درمانی بیماران صعب‌العلاج، شیمی درمانی، سرطانی‌ها و ام‌اس بدون سقف تمام و کمال به مراجعه‌کنندگان پرداخت شده است.
مقصودی بیان داشت: شرکت آتیه‌سازان حافظ تلاش کرده است بروکراسی اداری را در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها کاهش دهد و این در حالی است که بازنشستگان بدون معرفی‌نامه توانسته‌اند از خدمات مراکز‌ درمانی طرف قرارداد مختلف استفاده کنند.

 


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.