تقدیر روحانی از اعتماد رهبری؛ حرکت سیاست‌ خارجی براساس رهنمودرهبری

ایران > دولت– ممتازنیوز:
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت از حمایت‌های مقام معظم رهبری از ابتدای این دولت تا کنون به ویژه حمایت‌های اخیر ایشان از تحرک دیپلماسی دولت و ابراز اعتماد رهبری به دولت خدمتگزار تشکر و قدردانی کرد.

واحد مرکزی خبر نوشت: رئیس جمهور گفت: سیاست‌ خارجی دولت تدبیر و امید همواره بر اساس حکمت، عزت و مصلحت و تامین کننده منافع ملی کشور خواهد بود و در این مسیر با گام‌های استوار به پیش خواهد رفت.

دکتر روحانی تاکید کرد: دولت در حرکت رو به جلوی خود بر اساس منافع ملی و رهنمودهای مقام معظم رهبری گام برخواهد داشت و با تمام توان از حقوق هسته‌ای ملت ایران دفاع خواهد کرد و برای رفع تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

رییس‌جمهور اظهار داشت: دولت با دیپلماسی فعال و کارآمد و بر اساس منافع ملی و آ‌رمانهای والای نظام اسلامی همواره از عزت و منافع ملی دفاع خواهد کرد و با هوشیاری کامل تحولات و مناسبات بین‌المللی را رصد می‌کند.

روحانی افزود: دولت با تمام توان خود تلاش می‌کند تا نسبت به ارتقاء سطح معیشت مردم، مشکلات تولید را رفع نموده و به شعار پیشرفت همراه با عدالت جامه عمل بپوشاند.

رییس جمهور با استقبال از نقد دلسوزان و علاقمندانی که بعضی سیاست‌های دولت را نقد می‌کنند، تصریح کرد: این دولت صدای صاحبنظران را می‌شنود و آنجا که نیاز باشد روند امور را اصلاح خواهد کرد.

دکتر روحانی تاکید کرد: دولت تدبیر و امید بر اساس شعار «اعتدال» شکل گرفته و در مسائل داخلی و خارجی به این شعار پایبند خواهد ماند.

در ابتدای این جلسه رییس‌جمهور سالروز شهادت حضرت امام محمد تقی(ع)، “جوادالائمه”، را به ملت ایران تسلیت گفت.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.