تقدیر مجمع روحانیون از عارف و اعلام حمایت از حسن روحانی

۲۱خردادماه،

مجمع روحانیون مبارز با صدور بیانیه ای، ضمن تقدیر از اقدام محمدرضا عارف، کناره گیری وی از عرصه انتخابات را احترام به خرد جمعی خواند و ضمن دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات، حمایت این تشکل از حسن روحانی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در بیانیه این مجمع آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و بزرگوار ایران! انتخابات نماد حضور در صحنه سرنوشت و گامی مؤثر در تقویت نظام جمهوری اسلامی و جلوه‌ای از مردمسالاری است که از طریق آن جابجایی مدیریت و رسیدن به حقوق و مطالبات ملت میسر خواهد بود.

اینک که با تدبیر بزرگان و دلسوزان جامعه بویژه جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی شرایطی فراهم شده است تا با آهنگی موزون و وفاق و همدلی بیش از پیش پای در این عرصه نهیم لازم می دانیم از برادر بزگوار جناب آقای دکتر محمدرضا عارف مرد میدان اخلاق و پایبند به خرد جمعی که با همه شایستگی ها و توانایی ها و مقبولیت به احترام نظر جمع و اهتمام به وفاق و همدلی راه را برای رسیدن به اهداف اصلاح‌طلبانه گشوده و با انصراف از کاندیداتوری صفحه زیبایی از اخلاق مداری گشوده‌اند، سپاسگزاری کرده خاضعانه از خداوند متعال توفیق بیش از پیش آن برادر گرانقدر را خواستاریم.

با دعوت آحاد جامعه به مشارکت پرشور و با نشاط در انتخابات و دادن رای آگاهانه به برادر متعهد جناب آقای دکتر حسن روحانی نشان دهیم که تنگ نظری‌ها و سختی و دشواریها نمیتواند ما را از رسیدن به آمال اصلاح‌طلبانه باز دارد.»

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.