تقدیر هم محله ایها از احمدی نژاد + عکس

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

مراسم تقدیری که مسجد جامع سمنگان برای یکی از اهالی سرشناس محله نارمک گرفته بود. تقدیری که البته کم هم حاشیه نداشت.

نمازگزاران مسجدجامع سمنگان، دیشب شاهد مراسم تقدیر از  یک چهره هم محله ای بودند.«محمود احمدی نژاد» دیشب به دعوت مسئولان مسجد جامع سمنگان، به این مسجد رفت تا مراسم تقدیر از رئیس جمهور دولت نهم و دهم برگزار شود.

حاشیه های این مراسم البته غیر از اهدای تابلو فرش منقش به آیه شریفه «و ان یکاد…»، در پایان مراسم و پاسخ های رئیس جمهور سابق به پرسش های خبرنگاران بود.
احمدی نژاد در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران که  پرسید چرا با رسانه های داخلی مصاحبه نمی کنید، گفت: «خیلی از رسانه های داخلی، خارجی می باشند.»

رئیس دولت نهم و دهم در پاسخ به این سوال که چه خبر تازهی از حضور خود در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام دارید، هم گفت: «منظور شما این است که نور آنجا چگونه است؟ یا اینکه میوه و شیرینی هست یا خیر؟ عده ای حرف می زنند، عده ای گوش می دهند، دوباره عده ای دیگر حرف می زنند و عده ای دیگر گوش می دهند.

دستور جلسه می گذارند و بحث می کنند و بعد تصمیم می گیرند.همه در این جلسات روی صندلی می نشینند و مثل ما الان نمی ایستند.»احمدی نژاد در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه گفته می گردد کامیونی پر از هدایای دوران ریاست جمهوری شما از نهاد ریاست جمهوری خارج شده است،لبخند زد و گفت: «حرف که بسیار می زنند.»رئیس جمهور سابق در پاسخ به این پرسش که چه حسی دارید استقبال کنندگان از شما کم شده است هم گفت: «کجا کم شده؟ ما که بدون خبر به این مسجد آمدیم.»


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.