تقوا و ولایتمداری مهم‌ترین ویژگی یک کاندیدای اصلح است

۱فروردین ۱۳،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تقوا و ولایتمداری مهم‌ترین ویژگی یک کاندیدای اصلح است همچنین وی باید روحیه استکبارستیزی، رعایت حقوق مردم، عدم وابستگی با جریان‌های فتنه داشته باشد.

محمد صالح جوکار نماینده یزد و صدوق در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ویژگی‌های کاندیدای اصلح ریاست جمهوری گفت: کاندیدایی می‌تواند اصلح باشد که ساختار سیاسی کشور و تمامی وظایفی که قانون برای ریاست جمهوری تعیین کرده پذیرا و مجری آنها در کشورمان به نحو احسن باشد.

وی در ادامه افزود: تمامی کسانی که صلاحیت آن‌ها توسط شورای نگهبان تأیید شود اصلح می باشند چرا که این تأیید صلاحیت‌ها با دقت و درایت انجام می‌گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: تقوا و ولایتمداری مهم‌ترین ویژگی یک کاندیدای اصلح است همچنین وی باید روحیه استکبارستیزی، رعایت حقوق مردم، عدم وابستگی با جریان‌های فتنه را داشته باشد.

نماینده یزد و صدوق در خانه ملت در پایان خاطر نشان کرد: یک کاندیای اصلح باید کارآمد و مسئولیت پذیر بوده و توانایی حل مسائل و مشکلات مردم را داشته باشد و در راستای چشم انداز که آرمان نظام ما است، رشد و تعالی کشور و ملت گام بردارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.