تقوی:بیان مسائلی مانند جادوگری خجالت‌آور است

 مجتبی تقوی پس از تساوی ۲ بر ۲ برابر مس کرمان گفت: یکی از جوان‌ترین تیم‌های لیگ هستیم و نیاز به تجربه اندوزی داریم. بازیکنان جوان باید در بازی‌های رسمی مثل بازی امروز تجربه کسب کنند. به جوانگرایی افتخار می‌کنیم و این رویه را ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد: مس کرمان هم خیلی خوب بازی کرد. این تیم فوق‌العاده شایسته است و یکی از سخت‌ترین بازی‌های سایپا برابر مس بود. برنامه خاصی داشتیم اما مصدومیت ابراهیم صادقی ما را با مشکل مواجه کرد و برنامه تیمی‌مان به هم ریخت. بازیکنان از اینکه برد را در دقیقه ۹۰ از دست دادند ناراحت شدند. من در رختکن به آنها دلداری دادم. خودم از این مساوی راضی نیستم و باید پیروز می‌شدیم.

تقوی در مورد پخش تصاویر حاشیه‌ای از برنامه ۹۰ و شائبه جادوگری در تیم سایپا گفت: مثل یک اتوبوسی هستیم که به سمت جلو در حرکتیم، هیچ کس به اتوبوس ساکن سنگ نمی‌زند. هیچ کس حق ندارد ما را زیر سؤال ببرد و به این شکل مسائلی را مطرح کند. چنین مسائلی واقعا خجالت آور است. باشگاه ما یکی از با اخلاق‌ترین باشگاه‌هاست. مسئولان چنین باشگاهی اجازه نمی‌دهند فردی با خصوصیات اخلاقی خاص در آن حاضر شود.

وی تاکید کرد: احتمالا منافع برخی توسط من تامین نمی‌شود و یا منافع افرادی در گذشته تامین می‌شده که اکنون چنین مسائلی را مطرح می‌کنند اما نباید کسی به خودش اجازه دهد چنین مسائلی را مطرح کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.