تقویت روحیه شکست خورده اصلاح طلبان از طریق صحبت‌های اغراق آمیز

۲۲ آبان ،

کنعانی مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

عضو جبهه ایستادگی گفت: جریان اصلاحات برای وارد شدن مجدد به عرصه سیاسی کشور با ایجاد تبلیغات روانی سعی دارد خود را پیروز صحنه انتخابات نشان دهد و برای این منظور به صحبت‌های اغراق آمیز روی می‌آورد.

حسین کنعانی مقدم در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در واکنش به ادعای اصلاح طلبان مبنی بر وجود ۵۰ میلیون رای در کشور اظهار داشت: احزابی که بعد از یک دوره پیروزی، در انتخابات بعدی با شکست و عدم اقبال مردم مواجه می‌شوند، درصدد می باشند برای وارد شدن مجدد به عرصه سیاسی کشور با ایجاد تبلیغات روانی خود را پیروز صحنه انتخابات نشان دهند و برای این هدف به صحبت‌های اغراق آمیز روی می‌آورند.

وی با اشاره به سابقه عملکرد اصلاح‌طلبان درانتخابات قبل گفت: این صحبت‌ها بیشتر در پی تقویت روحیه شکست خورده هواداران بیان می شود و در صورت عدم اقبال مردم، توهم ” تقلب ” را پیاده و یک جنگ روانی را ساماندهی می‌کنند.

این کارشناس سیاست خارجی درادامه افزود: احزاب سیاسی اصلاح‌طلب خواهان شرکت درانتخابات آتی می‌بایست با رعایت قواعد بازی، در چارچوب رقابت‌های سیاسی وارد صحنه انتخابات شوند و در صورت عدم رای بلوا و آشوب به راه نیاندازند.

عضو جبهه ایستادگی با بیان اینکه تبلیغات اغراق‌گونه همواره نتیجه معکوس می‌دهد، خاطرنشان کرد: نحوه اینگونه تبلیغات خود نوعی ضد تبلیغ محسوب می‌شود چراکه جامعه از این جریان تندرو و ساختارشکن عبور کرده و بدنه اجتماعی آگاه شده است و احزاب وابسته به این جریان از این واقعیت باخبرند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.