تقویت ارتباط “علم و صنعت” در دانشگاه موثر در تحقق شعار سال

۱۴فروردین۱۳،

“دبیر کل تشکل‌های دانشجویی سیاسی، اسلامی دانشگاه آزاد” گفت: برای تحقق”حماسه اقتصادی” باید ارتباط میان صنعت و دانشگاه، تقویت شود و صنعتگران با ارائه تازهترین پیشرفت‌های صنعتی به قشر دانشگاهی، فعالان دانشجویی را برای تقویت عرصه علم و صنعت مصمم‌تر سازند.

“مجتبی اکبری” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با پیام نوروزی “مقام معظم رهبری” در ابتدای سال ۹۲  و نقش دانشجویان در تحقق این پیام اظهار داشت: دانشگاهیان باید با نگاه ویژه به بیانات مقام معظم رهبری و با توجه به انتخابات آتی توجه ویژه‌ای نسبت به تحقق شعار سال جاری داشته باشند.

وی ادامه داد: تشکل‎‌های دانشجویی باید با مولفه‌هایی همچون استکبارستیزی و عدالت‌خواهی در تحقق شعار “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی” در سال پیش‌رو رسالت خود را به بهترین شکل محقق سازند.

دبیر کل تشکل‌های سیاسی، اسلامی دانشگاه آزاد بیان داشت: برای تحقق حماسه اقتصادی باید ارتباط میان صنعت و دانشگاه، تقویت شود و صنعتگران با ارائه تازهترین پیشرفت‌های صنعتی و تکنولوژی به قشر دانشگاهی فعالان دانشجویی را برای ایجاد شرایط بهتر و تقویت عرصه علمی و صنعتی مصمم‌تر سازند تا شعار سال تازه علی‌رغم مشکلات موجود در کشور محقق شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.