تقویت بنیه سیاسی و فرهنگی دانش آموزان در کنار بنیه علمی و مهارت

۱۶اردیبهشت،

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، حامد علامتی در جمع مسئولان این تشکل دانش آموزان اظهار داشت: تعالی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور در حوزه پسران تربیت مدیران آینده نظام است و این تعالی در حوزه خواهران نیز تربیت مادران همسران و معلمان نمونه است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان مجهز به سند چشم انداز ده ساله و منظومه فکری تربیتی است از تدوین طرح نظام جامع عملیات فرهنگی و تربیتی این تشکل دانش آموزی خبر داد و عنوان کرد: برنامه های سالانه اتحادیه براساس طرح جامع فرهنگی و تربیتی شکل می گیرد.

علامتی اضافه کرد: براساس این طرح این تشکل دانش آموزی امسال در حوزه مقطع اجرایی می کند.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان افزود: از سال تحصیلی آینده در تمام مدارس ۳۲ استان کشور انجمن های اسلامی دانش آموزان در مقطع راهنمایی راه اندازی می گردد.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۵۰ درصد از دبیرستان های سراسر کشور دارای انجمن های اسلامی می باشند گفت: اعضای انجمن های اسلامی در مدارس بهترین و فعال ترین دانش آموزان در زمینه های انتخاب می باشد.

علامتی در ادامه تصریح کرد: تقویت بنیه سیاسی و فرهنگی دانش آموزان در کنار بنیه علمی و مهارت در اولیت قرار دارد و با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی اظهار داشت: از این فرصت برای تربیت سیاسی و اقتصادی دانش آموزان استفاده می‌کنیم./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.