تقویت سخت افزاری و نرم افزاری مساجد ضرورت مقابله با جنگ نرم دشمن

۱۶م اسفند ،

استاندار فارس با بیان اینکه مساجد نقش مهمی در خنثی کردن توطئه دشمنان در مقابل جنگ نرم ایفا می کنند گفت: تقویت مساجد به لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری نقش مهمی در مقابله با جنگ نرم دشمن دارد.

به گزار ش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری بیستمین سالگرد تاسیس ستادعالی هماهنگی و نظارت بر کانونهای مساجد کشور؛ محمدصادق عابدین استاندار فارس گفت: از همان ابتدای انقلاب امام خمینی (ره) فرمودند مسجد سنگر است من فکر می کنم مسجد هم سنگر سیاسی نظامی اقتصادی و فرهنگی است.
وی با اشاره به نقش فرهنگی مساجد در ادوار مختلف تاریخ تصریح کرد: مساجد از قبل از انقلاب در پیروزی ان نقش مهمی داشته اند در حقیقت مساجد هم قبل از انقلاب و جنگ و هم بعد از انقلاب و جنگ در روشنگری افکار عمومی در مقابل جنگ نرمی که دشمن آغاز کرده بود جایگاهی خاصی داشته اند و توانستند نقش آفرینی کنند.
استاندار فارس اظهار کرد: مسجد جای مبارزه با مسائل غیرفرهنگی و عرصه مقابله با توطئه های دشمنان است امیدواریم با تقویت مساجد به لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری نقش جدی تری را ایفا کنند.
وی تصریح کرد: مخاطبین اصلی مساجد قشر متدین و مستضعف جامعه می باشند که سختیها و مشکلات را تحمل می کند و بار سخت جلو بردن انقلاب توسط همین مخاطبین انقلاب انجام می گردد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.