تقوی:سایپا ظرفیت قهرمانی لیگ برتر را دارد/برنامه‌ریزی فولاد برای تغییر داوران آموزنده است

۱۵م دیماه ،

سرمربی سایپا گفت، تیمش ظرفیت قهرمانی را دارد اما برای رسیدن به این هدف در لیگ، یک یا دو فاکتور کافی نیست و همه باید باهم هماهنگ و همراه باشند تا یک تیم به عنوان مدعی ظاهر شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مجتبی تقوی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان گفت: مصاف پیچیده‌ای با این تیم داریم. آنها یکی از تاکتیکی‌ترین تیم‌های حال حاضر ایران می باشند. فولاد کمترین تغییر را داشته و بازیکنان توانمندی را نیز جذب کرده است. فرکی به عنوان یکی از بادانش‌ترین و با اخلاق‌ترین مربیان ایران در راس تیم فولاد قرار دارد.

تقوی تصریح کرد: برای این دیدار آماده هستیم و امیدوارم که اشتباه‌ها بر این مسابقه حاکم نشود؛ هر چند سایپا به رغم ارائه فوتبال باکیفیت، ضربات بسیاری از اشتباه‌ها خورده است.

سرمربی سایپا دربارهٔ محرومان و مصدومان تیمش هم گفت: غلام‌نژاد و شاه‌علی‌دوست مصدوم می باشند و کادر پزشکی و خود این بازیکنان تلاش می‌کنند که به مسابقه فولاد برسند اما برای ما سلامتی بازیکنان مهم‌تر است.

تقوی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید فکر نمی‌کنید کمیته داوران کادر داوری قوی این دیدار را به خاطر اعتراض‌های شما انتخاب کرده است، اظهار داشت: بیش از این‌که این اتفاق را نتیجه اعتراضا‌ت خود بدانم، نتیجه اعتراضات سازمان‌یافته فولاد می‌دانم و برنامه‌ریزی آنها در این اقدام آموزنده است. مدیرکل ورزش و امور جوانان استان خوزستان به روند داوری‌های مسابقات فولاد اعتراض کرده است که این امر نشان می‌دهد همه دنبال یک هدف مشترک می باشند؛ در حالی که ما از این اهرم‌ها برخوردار نیستیم. استاندار، فرماندار و رسانه‌های استان همه شاهد بودند که حداقل ۳ امتیاز از سایپا گرفته شده است اما شاهد چنین حمایتی نبودیم، در حالی که همه باید مسئولانه‌تر و حساس‌تر برخورد کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.