تقوی: به جوانان سایپا افتخار می کنم

به گزارش ایرنا، ‘مجتبی تقوی’ در نشست خبری پس از دیدار تیم های فوتبال سایپا البرز و استقلال تهران در ورزشگاه آزادی تهران افزود: در تمام جریان بازی، تیم سایپا برتر میدان بود و فقط در دقایقی از بازی، استقلالی ها بازی بهتری به نمایش گذاشتند.

وی افزود: سایپا همواره دارای جوانان خوب و آینده داری بوده است که امیدوارم آنان در بازی های آینده نیز روند رو به رشد خود را ادامه دهند تا نتایج خوب سایپا ادامه داشته باشد.

تقوی گفت: دو تیم، بازی تاکتیکی را به نمایش گذاشتند، این پیروزی از ارزش های تیم بزرگ استقلال و کادر فنی آن کم نمی کند.

وی که چندی پیش نگرانی خود را از حضور ‘کریم انصاری فرد’ بازیکن سابق تیم سایپا در باشگاه استقلال اعلام کرده بود، در این باره توضیح داد: کریم انصاری فرد استقلال را انتخاب کرد.

سرمربی تیم سایپا البرز گفت: نگرانی من از این بابت بود که در سایپا آرامش بیشتری وجود دارد و انصاری فرد با آسودگی بیشتری می تواند توانایی های فردی خود را به نمایش بگذارد.

وی افزود: اما در استقلال با توجه به خواسته های مردمی و تماشاگران پرتعداد، فشار زیادی روی بازیکنان وارد می شود و این مساله ممکن است یک بازیکن را تحت فشار روانی زیادی بگذارد.

تقوی گفت: از این رو نگران بودم روند صعودی این بازیکن خوب کشورمان در استقلال متوقف یا کند شود.

تیم فوتبال سایپا البرز در هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران موفق شد با نتیجه ۲ بر یک تیم استقلال تهران را در ورزشگاه آزادی تهران شکست دهد.

ورزشی. ** ۱۳۴۶ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۷۳۷۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.