تقوی: تا پایان هفته تکلیف مشخص نشود، تیم داری نمی‌کنیم / فصل قبل با مشکلات باشگاه منصوری پیر شدم!

۲۱اردیبهشت،

اکبر تقوی مدیر عامل باشگاه شهید منصوری در گفتگو با

گفت: تاکنون تکلیف باشگاه شهید منصوری مشخص نشده، گویا مسئولان در شهرداری و شورای شهر تصمیم گیری در مورد وضعیت این باشگاه را در اولویت‌های آخر خود قرار داده‌اند. در صورتیکه تا پایان این هفته تصمیم نهایی در مورد ما گرفته نشود مسئولیت اداره باشگاه را نمی‌پذیرم زیرا فصل قبل با وجود مشکلات پیر شدم.

وی افزود: باشگاه منصوری در فصل قبل در بدترین شرایط بود اما توانستیم با از خود گذشتگی بازیکنان و کادر فنی در جایگاه سوم قرار بگیریم این در حالیست که تیم‌‌‌هایی در لیگ حضور داشتند که با وجود هزینه‌های هنگفت موفق نشدند عملکرد مطلوبی داشته باشند.

تقوی در ادامه بیان داشت: حذف تیم ریشه‌درای مانند منصوری از لیگ برتر جای افسوس دارد ما همیشه در جایگاه اول یا دوم جدول رده‌بندی ایستاده‌ایم حقمان نیست که با سهل‌انگاری از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال جدا شویم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: مهندس منصوری سال قبل به طور کامل از رسیدگی به امورات باشگاه کناره گیری کردند و امسال نیز طبق روال قبل انصراف داده است به همین سبب من تنها به دنبال کارها هستم اما اگر تا پایان این هفته مسئولان جوابی در مورد حضور یا عدم حضورمان در لیگ ندهند،تیم داری نمی‌کنیم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.