تقوی: یک ” لک” دیگر به فوتسال معرفی می کنیم

۲۰خردادماه،

مدیر عامل باشگاه شهید منصوری گفت: خوشحالم که شهید منصوری در راستای بازیکن و مربی سازی عملکرد خوبی داشته در روزهای آینده مربیان نامی دیگری مانند لک از منصوری ساخته می شوند.

اکبر تقوی مدیر عامل باشگاه شهید منصوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: آغاز همکاری رضا لک با باشگاه گیتی پسند را به این مربی تبریک می گویم و برای وی آرزوی موفقیت دارم زیرا در سخت ترین شرایط فصل قبل این مربی همیشه کنار تیم بود و تمام تلاش خود را به کار گرفت تا به جایگاه سوم برسیم. با اتخاذ این تصمیم توسط لک باید در پی گزینه ی دیگری برای سرمربیگری تیم باشیم.

 وی افزود: حضورمان در لیگ فصل بعد حتمی است پس از توافق با مسئولان شهرداری شهر قرچک مربی انتخاب می کنیم تا تیم بیش از این از دور رقابت ها عقب نماند. با وجود اینکه لک گزینه ی اصلی ما برای سرمربیگری است اما حالا که وی به گیتی پسند پیوسته باید فکر دیگری کنیم.

 به طور حتم مربیان بسیاری حاضرند در این تیم فعالیت کنند زیرا ما همیشه حتی زمانی که  با مشکلات پیچیده رو برو بودیم از جمع تیم های اول تا سوم لیگ خارج نشدیم.

تقوی در ادامه بیان کرد: خوشبختانه باشگاه منصوری پتانسیل خود را در بازیکن و مربی سازی به نمایش گذاشته است. با اینکه تاکنون به حضور هیچ مربی در کادر فنی نیندیشیدم اما اطمینان دارم در آینده مربیان بزر گی همانند رضا لک را به فوتسال کشور معرفی می کنیم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.