تلاش اصلاحات برای رسیدن iبه وحدت از طریق نسبت های ناروا دادن iبه اصولگرایان

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت : اصلاح طلبان قصد دارند بین مجموعه اصولگرایی اختلاف ایجاد کرده تا با اعلام آتش بس و ایجاد آرامش در بین خود iبه وحدت دست یابند.

مجتبی شاکری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در جهتی تحرکات اصلاح طلبان در جهت تخریب اصولگرایان گفت: معیار عمل جریان‌ها با شاخص صراط مستقیم مبنی بر رویکرد نظری و عملی iبه ولایت فقیه سنجیده می‌شود، و هر جریانی اعم از اصلاح طلب و اصولگرا که از این مسیر فاصله بگیرد از مسیر انقلاب اسلامی خارج شده است.

وی نسبت دادن جریان انحرافی iبه اصولگرایان از سوی جریان اصلاحات را ادعایی واهی و پوچ ارزیابی کرد و ادامه داد: اصلاح طلبان تا جایی پیش رفتند که فتنه ۸۸ را رقم زدند لذا هر کس که خود را با شاخص ولایت فقیه تنظیم نکند از مسیر انقلاب دور می‌افتد و این موضوع نمی‌تواند امری تحمیلی و تلقینی باشد.

عضو جمعیت  ایثارگران گفت: جریان انحرافی برخواسته از اشخاصی است که با انقلاب اسلامی پیش آمدند اما وقتی با آرمان ها و ارزش های انقلاب زاویه پیدا کردند و منحرف شدند  همچنین می‌توان روند جریان دوم خرداد را نیز اینگونه قلمداد کرد.

شاکری در تصریح هدف اصلاح طلبان از نسبت دادن جریان انحرافی iبه اصولگرایان اظهار داشت: جریان دوم خرداد با این روند قصد دارد که بین مجموعه اصولگرایی اختلافاتی را ایجاد کنند تا آنها بین خود آتش بس اعلام کنند و با ایجاد این آرامش iبه وحدت دست یابند.

عضو جمعیت ایثارگران خاطرنشان کرد: آنهایی که می‌خواهند از خط ولی فقیه فاصله بگیرند جزو هر دسته و گروه و جناحی که باشند iبه حاشیه رانده می‌شوند و نمی‌توانند مردم را با خود همراه کنند، لذا احزاب و جریانات باید iبه مردم اثبات کنند که پشتیبان مقام معظم رهبری می باشند تا مردم iبه آنها اعتماد کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.