تلاش امروز ما باید عملی ساختن رهنمودهای امام خمینی(ره) باشد

به گزارش خبرنگار مهر، در این اطلاعیه که به امضای آیت الله محمد یزدی و به مناسبت ایام الله چهاردهم و پانزدهم خردادماه صادر شده، آمده است:

«یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ ارْجِعی إِلى رَبِّکِ راضِیَهً مَرْضِیَّهً » (الفجر/۲۷-۲۸)

بار دیگر چهاردهم خرداد فرا رسید و اندوه فراق جانسوز آن امام بهتر از جان، جان‌های مشتاقان را فرا گرفت. امام عظیم الشأن ما که به تعبیر مقام معظم رهبری، روح خدا در کالبد زمان بود، عمر شریف خود را به مجاهدت در راه اعتلای کلمه الله و تلاش برای برپایی حکومت اسلامی و بیداری جهانیان گذراند و تا لحظات پایانی عمر نیز بر عهد خود با خدای خویش وفادار ماند.

هنوز مردان مجاهد، روزهای خونین سال ۴۲ و سخنان آتشین و بیدارگر بت‌شکن عصر ما را به خاطر دارند؛ هنوز مرد و زن این مرز و بوم خاطره ۱۲ بهمن ۵۷ و ورود سراسر شور و برکت امام پس از سالها هجرت را به خاطر دارند، و هنوز دلهای بیدار، بیانات ملکوتی آن روح خدا را در توصیه به مجاهدت‌های معنوی و اخلاق اسلامی در ذهن خویش مرور می‌کند.

در پایان این اطلاعیه تصریح شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تسلیت ایام ارتحال امام خمینی «رضوان الله تعالی علیه» و قیام پانزدهم خرداد، همگان را به حضور پرشور در مراسم ارتحال حضرت امام (ره) دعوت می‌نماید.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.