تلاش برای ارائه خدمات آب، برق و تلفن به واحدهای “مسکن مهر”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان:

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش های صورت گرفته به زودی مشکلات زیر بنایی مسکن مهر استان مرتفع خواهد شد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، ابوالفضل باقرنیا اظهار داشت: در جلسه با معاون عمرانی استاندار و ارگانهای ذیربط تصمیمات خوبی برای توسعه و رفع مشکلات شهروندان ساکن مجتمع های مسکن مهر استان گرفته شد.

وی در ادامه افزود: انجام ۶ هزار انشعاب آب در سایت های مسکن مهر زاهدان و ۳ هزار و ۸۴۰ انشعاب دیگر در سایر شهرستانها توسط شرکت آب و فاضلاب استان به زودی انجام خواهد شد.

باقرنیا اظهار داشت: همچنین برآورد دقیق و تدوین برنامه تکمیل خدمات زیربنایی (آب و فاضلاب و برق) تا سقف ۱۴ هزار و ۵۳۰ واحد به تفکیک هر شهر با حضور دستگاههای مربوطه توسط دفتر فنی استانداری صورت می گیرد.

وی خاطر نشان ساخت: ۱۰۰ متر مربع زمین در سایت مسکن مهر بلوار پرستار و دو قطعه دیگر در سایت مهر شهر زاهدان برای توسعه شبکه مخابرات تأمین و به قیمت کارشناسی به شرکت مخابرات تحویل شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تعهد شرکت مخابرات نسبت به تأمین تلفن ثابت در سایت های مسکن مهر تا پایان سال اظهار داشت: مکاتبات قانونی در رابطه با اراضی تجاری اتحایه در مهر شهر زاهدان انجام شده و به دفتر فنی استانداری برای تسریع در اقدام لازم منعکس خواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.