تلاش برای رسیدن به قدرت در گفتمان پایداری مذموم است

۳۰م دیماه ،

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: اشخاصی که به دنبال تخفیف مجازات سران فتنه می باشند یا معنای فتنه را متوجه نشده‌اند و یا اینکه احتمالا خودشان در ایام فتنه با سکوتشان فتنه‌گران را یاری کرده‌اند.

سید محمدرضا حسینی در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، با بیان اینکه اشخاصی که به دنبال تخفیف مجازات سران فتنه می باشند یا معنای فتنه را متوجه نشده‌اند و یا اینکه احتمالا خودشان در ایام فتنه با سکوتشان فتنه‌گران را یاری کرده‌اند، اظهار داشت: عده‌ای برای فرار از محاکمه در پیشگاه ملت به دنبال تطیهر سران فتنه می باشند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد: به نظر می‌رسد برخی نخبگان سیاسی جامعه به سبب نگاه معطوف به قدرت که در مبانی دینی ما و در گفتمان انقلاب اسلامی جایگاهی ندارد، به نوعی خودشیفتگی سیاسی مبتلا شده‌اند.

وی تصریح کرد: همه طرح‌ها، تلاش‌ها و رفتار آنان برای ماندن در قدرت و یا برای رسیدن به قدرت است به سبب خودشیفتگی سیاسی نه متوجه فریاد و خروش مردم علیه فتنه و سران آن، و نه متوجه چهارچوب‌های تئوریکی که برای حفظ مصالح و منافع نظام توسط مقام معظم رهبری ترسیم می‌شود، می باشند

حسینی با بیان اینکه به این نخبگان توصیه می‌شود که ضمن ارتباط با مردم به فرمایشات رهبری معظم انقلاب توجه بیشتری داشته باشند، اظهار داشت: باید این اشخاص عمل به فرامین رهبری انقلاب را صد چندان کنند و مطمئن باشند که در این صورت مورد اقبال مردم قرار می‌گیرند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: این اشخاص بدون اینکه خود برای رسیدن به قدرت تلاش کنند توسط مردم به قدرت می‌رسند و تلاش برای رسیدن به قدرت در گفتمان جبهه پایداری بسیار مذموم است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.