تلاش برای ایجاد هویت پلیس فتا در فضای مجازی/فتا برای شخصی ایمیل تذکر ارسال نمی‌کند

در گفت‌وگو با برنا عنوان شد

میر بهرسی از فعالیت‌ها برای ایجاد هویت پلیس فتا در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ سید محسن میربهرسی، معاون اجتماعی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی (فتا) در گفت‌وگو با خبرنگار برنا با اعلام این مطلب که پلیس فتا تا به حال برای هیچ یک از افراد ایمیل اخطار ارسال نکرده است، ادامه داد: افراد مراقب کسانی که با جعل نام پلیس سایبری در اینترنت قصد کلاهبرداری از آنها را دارند، باشند.

 پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی تصریح کرد: اخاذی این اشخاص به گونه ای است که به سایت‌ها رفته و ایمیل فرستاده و  تذکر می دهند. برخی از هموطنان با گزارش و اعلام این نوع تذکر ها به پلیس فتا ابراز نگرانی کردند.

وی با تاکید بر این مطلب که پلیس فتا ایمیل تذکر به افراد ارسال نمی کند، گفت: در فضای مجازی هر کسی با هر عنوانی می تواند ظاهر شود. به خاطر همین موضوع، ابتدا ساز و کار لازم برای آگاهی مردم از پلیس فتا را فراهم کرده، اطلاع رسانی می کنیم و بعد اقدامات بعدی را انجام می دهیم تا ساز و کار این کار نامشخص باشد، هیچوقت برای افراد ایمیلی ارسال نخواهد شد.

میر بهرسی از فعالیت ها برای ایجاد هویت پلیس فتا در فضای مجازی خبر داد و گفت: تا زمانی که هویت پلیس فتا به سادگی توسط مردم قابل شناسایی و مشخص نباشد، هیچ کاری در این زمینه و در فضای مجازی انجام نخواهیم داد. مردم از این بابت خیالشان راحت باشد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.