تلاش برای بقای رژیم‌صهیونیستی حوادث انتخابات آمریکا را رقم می‌زند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: قطعا در روزهای آینده شاهد تقابل نامزدهای جمهوری‌خواه و دموکرات در آمریکا خواهیم بود اما آنچه که در انتخابات این کشور تعیین کننده است، تلاش برای بقای رژیم جعلی‌صهیونیستی در منطقه خواهد بود.

فواد ایزدی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، در مورد روابط پشت پرده و تنگاتنگ نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و لابی‌های صهیونیستی در این کشور گفت:‌ با توجه iبه اینکه چند روزی iبه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مانده، iبه نظر می‌آید هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه رقابت تنگاتنگ را آغاز نموده و هر یک تلاش می‌کنند با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی توجه جامعه آمریکا را iبه نامزدهای خودشان جلب کنند.

وی در ادامه افزود: لابی صهیونیستی درانتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای دست یابی iبه منافع خود نقش بسیار مهمی ایفا نموده و وجود چند هزار رسانه دیداری، شنیداری و  مکتوب در دست لابی صهیونیستی در آمریکا، گواهی بر این امر است.

ایزدی تصریح کرد: دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات بدون اینکه  توجه خاصی iبه آینده و خواسته‌های مردم داشته باشند بیشتر iبه دنبال جلب رضایت رژیم غاصب صهیونیستی می باشند و  این مسائل در مواضع  آنها iبه خوبی مشهود است.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان نمود:‌ قطعا در روزهای آینده شاهد تقابل شدیدتر نامزدهای جمهوری‌خواه و دموکرات در آمریکا خواهیم بود اما آنچه که در انتخابات این کشور تعیین کننده است، تلاش برای بقای رژیم جعلی صهیونیستی در منطقه خواهد بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.