تلاش جنبش ششم آوریل ضد طرفداران نظام مخلوع حسنی مبارک

سه شنبه ۲۶ اردیبهشت – ۱۰:۱۶:۲۴ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- هماهنگ کننده جنبش ششم آوریل مصر ، از ادامه تلاش علیه وابستگان نظام مخلوع حسنی مبارک خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از واحد برون مرزی، ” احمد ماهر” دیروز (دوشنبه) در گفت و گویی مطبوعاتی اعلام کرد موضع جنبش شش آوریل در قبال نامزدهای انتخاباتی تغییر نکرده است و در صورت پیروزی نامزد وابسته به رژیم حسنی مبارک ، این جنبش ساکت نخواهد نشست.
به گزارش پایگاه خبری الیوم السابع، به گفته احمد ماهر روی کار آمدن هر نامزدی که از بازماندگان نظام مخلوع پیشین باشد ، به معنی ادامه سیاست های اقتصادی ، اجتماعی و خارجی نظام مبارک و نیز نادیده گرفته شدن خون افرادی است که در انقلاب علیه نظام حسنی مبارک کشته شده اند.
احمد ماهر افزود جنبش ششم آوریل پس از انتخابات به فشارهای خود برای تثبیت دموکراسی در کشور ، تحقق اهداف انقلاب مصر و پاکسازی بقایای نظام فاسد حسنی مبارک ا دامه خواهد داد و برای جلوگیری از روی کارآمدن فرعونی جدید در کشور تلاش خواهد کرد.
این عضو جنبش ششم آوریل ، آزادی ، کرامت و عدالت اجتماعی را از اهداف انقلاب مصر توصیف کرد و گفت هر فردی که به عنوان رئیس جمهوری روی کار می آید باید در راستای تحقق این اهداف تلاش کند.
احمد ماهر بر مخالفت این جنبش با محاکمه نظامی زندانیان سیاسی نیز تاکید و شکنجه و خشونت علیه این زندانیان را محکوم کرد و گفت : رئیس جمهور منتخب با چالشهای زیادی روبروست .
احمد ماهر همچنین بر ضرورت محاکمه عاملان کشتار و شکنجه انقلابیون و همه افرادیکه اشتباهات غیر قابل جبرانی را در مصر مرتکب شده اند تاکید کرد و حقوق کشته شدگان و قصاص افسران و عاملان کشتار مردم را از جمله مواردی دانست که جنبش ششم اوریل هیچ گاه فراموش نخواهد کرد.
قرار است انتخابات ریاست جمهوری مصر ۲۳ و ۲۴ می برگزار شود.
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۵۱۰۱۶۲۴۱۰۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.