تلاش دانشگاه صنعتی شریف برای توسعه فناوریهای آب

۳۱فروردین۱۳، فاوانیوز : دانشگاه صنعتی شریف با همکاری ستاد خشکسالی به منظور توسعه فناوری‌های مربوط به آب اقدام به برگزاری مسابقه علمی توسعه فناوری‌های آب در سطح دانشجویی کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از مهر، مسابقه علمی دانشجویی توسعه فناوری‌های آب در سطح ملی در دانشگاه صنعتی شریف با هدف کاربردی کردن پتانسیل و توانمندی و خلاقیت دانشجویان در توسعه فعالیت‌های مربوط به آب برگزار می‌شود.

ارتقای سخت افزاری و نرم افزاری مدیریت کمی و کیفی منابع آب، ارتقای نظام مدیریت تقاضا و استقرار بازچرخانی آب در بخش‌های صنعتی، کشاورزی، مسکونی و تصفیه و بازیافت پساب کشاورزی، فاضلاب صنعتی و بهره برداری و نگهداری از سیستم‌های انتقال و  توزیع آب شهری و توسعه و اصلاح و بهره برداری از سیستم‌های انتقال و توزیع آب از جمله محورهای این مسابقه است.

ارائه طرح به مسابقه در دو مرحله ارسال چکیده و ارسال طرح کامل صورت می‌گیرد و علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه تا خرداد ماه سال جاری فرصت دارند تا خلاصه طرح خود را به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

شاخص‌های ارزیابی آثار و طرح‌های ارسالی بر اساس میزان ارتباط طرح با مسابقه، ابتکار و خلاقیت در طرح، امکان پذیری فنی، قابلیت اجرایی طرح، اطلاعات مالی لازم، قابلیت کاربرد و تعمیم طرح در سطح منطقه‌ای، ملی و فراملی و میزان تاثیر و اثر بخشی در نظر گرفته شده است.

این مسابقه از سوی دانشگاه شریف و با همکاری ستاد توسعه فناوری آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.