تلاش “دولت” ایجاد مدیریتی پاسخگو به مطالبات شهروندان است

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران وبهسازی شهری ایران گفت: تلاش دولت ایجاد مدیریتی پاسخگو به مطالبات شهروندان برای نوسازی وبهسازی بافت های فرسوده است

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران سعید ایزدی  با اشاره به اینکه تلاش ، برای ایجاد مدیریتی پاسخگو به مطالبات شهروندان است،گفت: در حال حاضر مجموعه اقدامات نرم افزاری مشتمل بر آموزش، اطلاع رسانی ، ابزار سازی و نهاد سازی در سراسر کشور در حال پیگیری است .
مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران وبهسازی شهری ایران خاطر نشان کرد: با تفاهم بعمل آمده با سایر دستگاه ها بویژه شهرداری ها در حال شکل دادن به نهادهای تخصصی در سطح محلات برای تسهیل گری و هدایت فرایند بهسازی و نوسازی با محورت مردم هستیم .

ایزدی در ادامه تصریح کرد: با تشکیل دفاتر تسهیل گری علاوه بر آشنا سازی شهروندان، با حقوق شان می توان نهادی پاسخ گو در ارتباط با مطالبات مردم را تشکیل دهیم.

معاون وزیر راه وشهرسازی در ادامه افزود: برگزاری نشست های تخصصی ، چاپ نشریات، کتب، بروشورها و برگزاری نشست های مردمی در مساجد نیز از مجموعه اقداماتی است که در این حوزه صورت پذیرفته است.

ایزدی در ادامه توضیح داد:  کارهای مشترک ما با رسانه ملی در تهیه و پخش یک مجموعه ۳۰ قسمتی ، مجموعه انیمیشن هائی که در ۲ سال قبل تهیه و پخش شده اند و همچنین حمایت از اقدامات آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی دانشگاه ها و موسساتی مرتبط نیز زمینه را برای ترویج امور و ایجاد فرهنگ همیاری در بهسازی و نوسازی فراهم نموده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.