تلاش می‌کنیم تا نقطه‌های انحرافی در انتخابات شناسایی شود

۲۹م اسفند ،

رئیس اداره عقیدتی- سیاسی سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح با اشاره به اینکه حمایت از اشخاص در جریان انتخابات در مجموعه نیروهای مسلح ممنوع است، گفت: نگاه ما در انتخابات به حضور حداکثری، انتخاب اصلح و شناخت نقطه‌های انحرافی است که در برنامه‌های کاری عقیدتی- سیاسی وجود دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین “بهار” در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ نقش عقیدتی- سیاسی در وضعیت ارتقای فرهنگ جامعه و نیروهای مسلح اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی سازمان عقیدتی- سیاسی وزارت دفاع طی حکمی از سوی نماینده محترم ولی‌فقیه در این وزارتخانه و ریاست این سازمان، حجت‌الاسلام و المسلمین “قندهاری” به مجموعه عقیدتی سیاسی سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح ابلاغ شده است.

وی افزود: طی این حکم در حوزه تقویت برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و معنوی و در حوزه بصیرت سیاسی، ان‌شاءالله این فعالیت‌ها را غنی کرده و تداوم می‌دهیم.

رئیس اداره عقیدتی- سیاسی سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح تصریح کرد: باید به یاد داشته باشیم هر کدام از کارکنان نیروهای مسلح در هر سازمانی که حضور داشته و در هر زمانی‌که شاغل بوده‌اند به همراه خانواده‌های خود تحت حمایت برنامه‌های فرهنگی بوده و نباید این حمایت معنوی از این اشخاص و خانواده‌های محترمشان در هنگام بازنشستگی برداشته شود.

بهار با بیان اینکه امیدوارم که با فعالیت‌های تازه، یک نوع کار خاص فرهنگی را برای بازنشستگان نیروهای مسلح و خانواده‌های تحت پوشش اجرا کنیم، گفت: در این جمعیت گسترده، استعدادهای بسیار خوبی وجود دارد و زمانی‌که آن‌ها در اختیار دارند، تقریباً زمان  وسیعی است که برنامه‌های فرهنگی خوبی را می توان تدوین کرد.

وی افزود: ایجاد تشکل‌های ۲۰ گانه در مجموعه سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح، یکی از اقداماتی است که این ظرفیت را ایجاد کرده تا در داخل همان مجموعه تشکل‌ها، برنامه‌های فرهنگی خاص خود را پیش‌بینی کنیم.

رئیس اداره عقیدتی- سیاسی سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح اظهار داشت: این سازمان فعالیت‌های رفاهی و مجموعه مختلف کاری خود را برعهده دارد، اما نوع نگاه و راهبرد عقیدتی- سیاسی، بیشتر تقویت مباحث فرهنگی، معنوی و بصیرت سیاسی است.

بهار دربارهٔ فعالیت‌های عقیدتی- سیاسی برای انتخابات گفت: نگاه ما در مجموعه برنامه‌های انتخابات، حضور حداکثری، انتخاب اصلح و نقش حضور مردمی، شناخت مباحثی که به نگاه نظام در حوزه انتخابات زاویه می‌زند و شناخت نقطه‌های انحرافی این انتخابات خواهد بود.

وی تصریح کرد: اگر منظور این است که در جریان انتخابات، حمایت از شخصی داشته باشیم، این‌کار در مجموعه نیروهای مسلح ممنوع است و ما نباید به این حوزه ورود داشته باشیم، اما توجه به حضور حداکثری و انتخاب اصلح در برنامه‌های کاری ما وجود دارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.