تلاش نمایندگان کویتی برای تحریم ایران

۲۲خردادماه،

ممتازنیوز: گروهی از تندروهای سلفی کویت با تجمع در برابر سفارت لبنان در کویت، نسبت به آنچه “دخالت حزب الله در وقایع سوریه” می نامند، اعتراض کردند.

به گزارش العالم،  بعضی از نمایندگان پارلمان کویت که دو روز پیش از مناطق تحت اشغال تروریست های حاضر در سوریه به کشورشان باز گشته اند نیز در جمع معترضان به “دخالت حزب الله و ایران در سوریه”، در برابر سفارت لبنان در کویت حضور داشتند.

شماری از این نمایندگان تروریست‌پرور پارلمان کویت از جمله جمعان حربش، فلاح صوارغ، مبارک وعلان و بدر الداهوم، دوشنبه با برگزاری کنفرانس خبری، “مشاهدات” خود در سوریه و در کنار تروریست های مسلح را بازگو کردند و از کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس خواستند که در ارسال سلاح برای تروریست های حاضر در سوریه تعجیل کنند.

در همین حال، کمپین “تحریم کالاهای ایرانی” در کویت نیز با تلاش همین نمایندگان حامی تروریست ها آغاز شده است و شماری از فروشگاه های مرتبط با این گروه ها، با تاکید بر جمع آوری کالاهای ایرانی از قفسه های فروش خود، از دیگر مراکز توزیع نیز خواسته اند که همه کالاهای ایرانی را به طور کامل تحریم کنند.

این اقدام سلفی‌های کویت در حالی صورت می گیرد که دولت این کشور پس از گذشت ربع قرن از جنگ تحمیلی عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، تاکنون دربارهٔ کمک های میلیارد دلاری خود به رژیم متجاوز عراق برای ادامه جنگ با ایران، و اسارت صدها تبعه کویت به همراه متجاوزان به خاک کشورمان توضیحی نداده و عذرخواهی نکرده اند.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.