تلفن همراهی برای عاشقان بدنسازی +عکس

۲۷ آبان ،

تلفن های همراه روز به روز در حال پیشرفت و گسترش می باشند و روزانه تکنولوژی های تازه وارد آن ها می گردد که بسیاری از مردم را به نوعی مجذوب خودش می کند.

به گزارش تفسیری گروه خواندنی هایممتازنیوز، به تازگی طرح یک تلفن همراه بسیار بسیارزیبا به نام”کنجکاو” ارائه شده است که ظاهر بسیار عجیبی دارد. این تلفن همراه به یک گوشی عضلانی نیز معروف است.

این تلفن همراه به صورت انعطاف پذیر و البته با کمک تعدادی مفصل مصنوعی ساخته شده است به طوری که توانایی جمع شدن و خم شدن در آن وجود دارد. این سیستم به عنوان یک وسیله اخطار دهی در این تلفن همراه استفاده می گردد.

“کنجکاو” به نقل از “Youngkwang Cho” طراح آن پا فراتر از زنگ موبایل و یک ویبره ساده گذاشته و مخصوص اشخاصی طراحی شده است که غالبا متوجه زنگ خوردن تلفنشان نمی شوند.

این تلفن هنگامی که زنگ می خورد خودش را جمع می کند و این می تواند سبب شود که شما حتما متوجه آن شوید به طوری که حتی اگر در شلوغ ترین مکان ها تلفن در جیبتان باشد جمع شدن آن را حس خواهید کرد.

نکته دیگری که در مورد جمع شدن این تلفن می توان به آن اشاره کرد این است که این حالت سبب می گردد تا از حالت ارگونومی خوبی برای در دست گرفتن نیز برخوردار می گردد.

برای خاموش کردن این تلفن همراه نیز تنها کافی است تا آن را بر روی یک سطح صاف فشار دهید. این سبب می گردد تا تلفن به حالت اصلی خود با گردد و خاموش می گردد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.