تلفن همراه حین رانندگی ،عمده علل بی توجهی به جلو و اتفاق است

۱فروردین ۱۳،

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت:استفاده از تلفن همراه حین رانندگی عمده علل بی توجهی به جلو و اتفاق است .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از  پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ حسین غلامی افزود : نوروز آغاز سفر و اصفهان یکی از استان های مسافر خیز کشور در این ایام و مناسبت های دیگر است که از نقاط مختلف کشور میزبان گسترده هموطنان عزیز است. 
وی بیشترین حجم سفرها و مسافرت های نورزوی را از شمال به جنوب کشور دانست و افزود:شهر اصفهان بدلیل قرار گرفتن در مرکزیت کشور سبب شده محورهای ورودی و خروجی استان به عنوان اصلی ترین محور مواصلاتی دیگر استان ها قرار گیرد و به تبع آن حجم وسیعی از خودروها وارد این استان ها می شوند. 
این مقام مسئول با اشاره به اینکه پلیس راهور اصفهان نیز تمهیدات لازم را در جهت روان سازی ترافیک خودروی در این ایام کرده اظهار داشت: امسال به جزء افزایش استقرار نیروی راهور در معابر و جاده های استان، با همکاری آموزش و پرورش ، ۳۰۰ هزار دانش آموز به عنوان همیار پلیس همکار ما در جهت روان سازی ترافیک می باشند .
“سرهنگ غلامی” با تاکید بر اینکه تمامی تیم های راهور بصورت شبانه روزی در این ایام و در نقاط مختلف مستقر می باشند خاطر نشان کرد: عمده استقرار ما در نقاط شلوغ ،مسافرخیز و اماکن تفریحی ،سیاحتی چون پارک ها و اماکن تاریخی می باشند .
وی اشاره ای هم به وضعیت جوی هوا کرد و افزود:هوا را نمی توان پیش بینی کرد و رانندگان هر لحظه باید آمادگی تغییر جوی هوا را داشته چرا که رانندگی در هنگام بارندگی وجاده های لغزنده بسیار متفاوت با رانندگی در هوای عادی است و لازمست با احتیاط بیشتری رانندگی کرد.
“رئیس پلیس راهور استان اصفهان” در ادامه با تاکید به اینکه تمرکز بر جاده و معابر از وقوع تصادفات و سوانح جلوگیری می کند، افزود: استفاده ازتلفن همراه حین رانندگی عمده علل بی توجهی به جلو و اتفاق است که رانندگان می بایست دقت بیشتری کنند . 
این مقام مسئول در پایان به هموطنان و رانندگان توصیه کرد و گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی است بیایید در سال جدید با جدی گرفتن اخطارهای انتظامی بر کاهش حوادث جاده ای بکاهیم .


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.