«تلفن همراه رییس‌جمهور» به دولت واگذار می‌شود

«تلفن همراه رییس‌جمهور» به دولت واگذار می‌شود

جام جم آنلاین: فیلم سینمایی «تلفن همراه رییس‌جمهور» ساخته علی عطشانی به دولت واگذار می‌شود تا در زمان مناسب نسبت به اکران آن تصمیم‌گیری شود.

محسن علی‌اکبری درباره‌ سرنوشت اکران فیلمش به ایسنا گفت: این فیلم در حال حاضر عملا در وضع توقیف به‌سر می‌برد.

او درباره وضع ‌آینده این فیلم هم بیان کرد: طبق صحبت‌هایی که انجام شده است، قصد داریم «تلفن همراه رییس‌جمهور» را به دولت واگذار کنیم تا آنها در زمان مقتضی خودشان درباره اکران فیلم تصمیم بگیرند.

 علی‌اکبری توضیح داد: اکنون قرار است همه آنچه را که ما برای تولید این فیلم سینمایی هزینه کرده‌ایم، وزارت ارشاد به ما پرداخت کند و فیلم به مالکیت دولت درآید.

او همچنین یادآور شد: در گذشته «به رنگ ارغوان» ابراهیم حاتمی‌کیا هم در مقطعی توقیف شد و با پرداخت هزینه‌های آن به مالکیت دولت درآمد. پس از آن‌که فیلم رفع توقیف شد پول پرداخت شده بازگردانده و «به رنگ ارغوان» اکران شد.

«تلفن همراه رییس‌جمهور» با بازی مهدی هاشمی، قرار بود در اکران دوم عید نوروز روی پرده سینماها برود، اما در همان زمان در پی اکران نشدن فیلم، برخی مسئولان می‌گفتند که فعلا اکران فیلم به تعویق افتاده، اما توقیف نشده است.

«تلفن همراه رییس‌جمهور» سومین ساخته بلند سینمایی علی عطشانی است که فیلمنامه آن متعلق به جابر قاسمعلی است و در آن مهدی هاشمی، بهناز جعفری، نیکی کریمی، اکبر عبدی و… بازی کرده‌اند.

داستان این فیلم درباره کارگری ساده است که به طور اتفاقی سیمکارت رئیس‌جمهور به دستش می‌رسد و ناخواسته با سیلی از مشکلات و تماس‌های مردمی مواجه می‌شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.