تلفیق جالب وسایل مدرن و عصر بخار +عکس

Dmitry-Tihorenko17

Dmitry-Tihorenko14

عصر بخار اصطلاخی است که به وسایلی داده می شود که به سبک قدیمی و به شکل دستگاه هایی ساخته می شوند که به نظر با بخار کار می کنند. این دستگاه ها البته بیشتر قالب قدیمی دارند و خودشان با سیستم بخار کار نمی کنند.

“دیمیتری تیهونکو” مردی است که علاقه خاصی به وسایل عصر بخار دارد. این مرد برای همه چیز قالبی می سازد که نشان دهد ان ها از گذشته به دوران ما رسیده اند. این وسایل در نوع خود جالب و عجیب هستند .

او کار خود را با مایکرویو و یخچال آغاز کرد و تمام دستگاه ها را به صورت کاملا مکانیکی در آورد. در وسایلی که او تغییر می دهد شما هیچ دکمه پنهان یا لمسی مشاهده نمی کنید و همه چیز مکانیکی شده اند. حتا برای عوض کردن کانال تلویزیون هم باید از دکمه های سخت آهنی استفاده کرد.

شمایل خاصی در خانه این مرد به پا شده است و عصر بخار در همه وسایل حتی تلفن همراهش هم دیده می شود. البته او به غیر از خانه خود برای هر کسی که بخواهد عصر بخار را وارد خانه کند کار می کند. البته شغل اصلیش تعمیر وسایل الکتریکی است.

Dmitry-Tihorenko2 Dmitry-Tihorenko3 Dmitry-Tihorenko4 Dmitry-Tihorenko5 Dmitry-Tihorenko6 Dmitry-Tihorenko7 Dmitry-Tihorenko8 Dmitry-Tihorenko9 Dmitry-Tihorenko10 Dmitry-Tihorenko11 Dmitry-Tihorenko12 Dmitry-Tihorenko13 Dmitry-Tihorenko15 Dmitry-Tihorenko16 Dmitry-Tihorenko17 Dmitry-Tihorenko

The post تلفیق جالب وسایل مدرن و عصر بخار +عکس appeared first on آلامتو.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.