تله استراتژیک آمریکا پشت پرده کنفرانس ژنو ۲

۲۳خردادماه،

سیدافقهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: آمریکا برای مذاکره در کنفرانس ژنو ۲ دست خالی است و پشت پرده طرحی برای تهاجم ناگهانی و تغییر معادلات در دست دارد.

” سیدهادی‌ سید‌افقهی ” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به اضهارات سیدحسن نصرالله پیرامون مساله‌‌ی سوریه گفت: سخنرانی رهبر حزب‌الله نقطه عطفی در تاریخ مقاومت ضد صهیونیستی سوریه است.

وی با اشاره به صحبت‌های سید حسن نصرالله مبنی بر اینکه سوریه  قلمرویی مقاومتی‌ در برابر رژیم جعلی صهیونیستی محسوب می‌شود، افزود: اگر تا دیروز سوریه یکی از کشورهای حامی در منطقه محسوب می‌شد، اما امروز می‌توان آنرا یک قلمرو مقاومتی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی و پشتیبان حزب‌الله به شمار آورد.

سیدافقهی تصریح کرد: این رویکرد جدید حزب‌الله سبب شد ارتش سوریه با قاطعیت هرچه تمام یکی از مهمترین مناطق استراتژیک و مرزی بین سوریه و لبنان به نام القصیر را بازپس گیرند.

وی ادامه داد: آنچه که امروز در سوریه می‌گذرد، توطئه استکبار جهانی بوده که آمریکا ، رژیم غاصب صهیونیستی و مجموعه کشورهای ناتو در راس آن قرار دارند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان با اشاره به اینکه آمریکا برای مذاکره در کنفرانس ژنو ۲ دست خالی بوده، خاطرنشان کرد: آمریکا در پشت پرده طرحی برای تهاجم ناگهانی و تغییر معادلات در دست دارد و کنفرانس بین‌المللی ژنو۲  یک تله استراتژیک در جهت فریب سیاسی حزب الله و سوریه است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.