تلویزیون‌های هوشمند متحد می‌شوند

ال جی و فیلیپ قصد دارند به کمک هم، یک پلت فرم جهانی برای برنامه های روی تلویزیون طراحی کنند و گفته‌اند که تولیدکنندگان ژاپنی حمایت خود را از این سیستم اعلام کرده‌اند.

این اتحاد به منظور خلق یک پلت فرم واحد صورت گرفته که اشتراک گذاری برنامه‌ها را بین تلویزیون‌های مختلف برای مصرف کنندگان آسان می‌کند و این امر برنامه‌نویسان را هم بیش از گذشته تشویق خواهد کرد.

بونگ سوک کن، مسئول طرح اتحاد تلویزیون‌های هوشمند از کمپانی ال جی گفته است: از آنجایی که که هر کدام از مارک‌های تلویزیون‌ هوشمند از پلت فرم‌ها و فن آوری‌های خاص خودشان استفاده می کنند، همواره بازار این صنعت، هم برای تولید کنندگان و هم برای برنامه نویسان با دشواری های فراوانی رو به رو بوده است.

این سیستم رقیبی برای اینترفیس گوگل TV خواهد شد که هم اکنون تنها برند تجاری معروف در این زمینه است. سیستم اتحاد تلویزیون های هوشمند ، ابزارهای کارش را به منظور استفاده همه تولیدکنندگان، به صورت رایگان بر روی سایتش قرار خواهد داد و امیدوار است این کار فرایند خلق برنامه‌های جدید برای برندهای مختلف تلویزیون را آسان‌تر کند.

از آنجایی که این ابزارها تا پایان سال ۲۰۱۲ روی سایت قرار نخواهند گرفت احتمالش بسیار پایین است که تا سال ۲۰۲۴به جز کمپانی‌های ال جی و فیلیپ که دست‌اندرکاران این طرح بوده اند، کمپانی دیگری بتواند این اینترفیس را روی تلویزیون های خود اعمال کند.

Cnet/ ماندانا سجادی

۴۰۱۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.