تلویزیون برای جشنواره فیلم فجر چه برنامه‌هایی دارد؟

تلویزیون همزمان با سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر ویژه‌برنامه‌های سینمایی را در نظر گرفته است که پخش برخی از روز گذشته آغاز شده، برخی دیگر از امشب روی آنتن می‌روند و تعدادی هم از فردا و همزمان با آغاز جشنواره به صورت ضبطی و تولیدی پخش خواهند شد.

هفت: زنده یا تولیدی؟

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، از جمله ویژه‌برنامه‌های جشنواره فیلم فجر، برنامه سینمایی «هفت» است که مانند سال‌های گذشته از شبکه سه پخش خواهد شد. این برنامه که در آستانه جشنواره همواره با حساسیت‌هایی در پخش و انتخاب مجری همراه بوده است، هنوز خبری رسمی مبنی بر تولیدی یا زنده بودنش اعلام نکرده است.

ضمن اینکه این برنامه طبق روال هفته‌های گذشته خود، امشب (یازدهم بهمن ماه) با اجرای محمد حسین لطیفی زنده به روی آنتن خواهد رفت.

«شب سینما» با میز نقد در شبکه چهار

همچنین ویژه برنامه «شب سینما» به تهیه‌کنندگی و سردبیری سجاد مهرگان در قالب یک ویژه‌برنامه سه قسمتی میزبان بزرگان سینمای ایران می‌شود.

این برنامه ۱۵ ، ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه ساعت ۲۲:۳۰ با اجرای امیرحسن ندایی به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

این ویژه برنامه دارای یک میز موضوعی با حضور بزرگان سینمایی است و امیرحسن ندایی هر شب میزبان دو مهمان از میان کارگردان‌های برجسته سینمایی می شود که در جشنواره فیلم فجر حضور ندارند.

«میز نقد» نیز بخشی از برنامه است که با رویکرد جوانگرایی در نقد پخش خواهد شد.

بهروز افخمی «نقد سینما» را اجرا نمی‌کند

برنامه تلویزیونی «نقد سینما» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما، به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری از فردا شب روانه آنتن می‌شود.

این برنامه در ایام جشنواره صرفا به فیلم‌های فجر می‌پردازد و آنطور که توسط تهیه‌کننده به ایسنا اعلام شده، بهروز افخمی اجرا را بر عهده ندارد.

تصمیم مدیران تلویزیون بر این بوده است که «نقد سینما» در ایام جشنواره به شکل ضبطی به روی آنتن برود؛ بنابراین این برنامه از فردا شب ویژه جشنواره فیلم فجر به صورت تولیدی ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه تا ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد پخش می‌شود.

«سینمایش» در شبکه نمایش

«سینمایش» عنوان برنامه‌ای است که در ایام سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر قرار است هر شب از شبکه نمایش به روی آنتن برود.

این برنامه که تولیدی است، به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حامد باقری تنها، در ۲۰ دقیقه به اخبار و رویدادهای روزانه جشنواره فیلم فجر می‌پردازد.

بخش اصلی این برنامه گفتگو با کارگردانانی است که در جشنواره امسال حضور یافته‌اند.

مازیار فکری ارشاد، مجری و کارشناس سینمایی، اجرای این برنامه و گفتگو با مهمانان را بر عهده دارد.

«سینمایش» تا پایان جشنواره هر شب از ساعت ۲۲:۳۰ به روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.