تلویزیون به کدام سخنرانان و مداحان آنتن می دهد؟

شورای معارف سیما در اطلاعیه ای جزئیات برنامه های مختلف حسینیه تلویزیونی ایران را که از تمامی شبکه های تلویزیون در دهه اول محرم پخش می شود، اعلام کرد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، شورای معارف سیما جزئیات جدول پخش حسینیه تلویزیونی ایران را به این شرح اعلام کرد.

شبکه قرآن و معارف سیما سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین فاطمی نیا ساعت ۶:۳۰ ، سخنرانی آیت الله جوادی آملی ساعت ۱۰:۳۵ ، سخنرانی و مداحی حسینیه امام خمینی (رحمت الله علیه) در سالهای گذشته را هر روز ساعت ۱۳:۳۰ ،سخنرانی آیت الله جاودان ساعت ۱۵ ، سخنرانی حاج آقا مجتبی تهرانی(رحمت الله علیه) و مداحی حاج میثم مطیعی ساعت ۱۸ و سخنرانی استاد حسین انصاریان به همراه مداحی حاج مهدی سلحشور ساعت ۲۱ در آنتن شبکه ملی ، مزین به نور حسینی خواهد کرد.
مرثیه سرایی توسط مداحان مطرح کشوری همچون حاج منصور ارضی، حاج محمد رضا طاهری و مداحان سراسر کشور از دیگر برنامه های حسینیه تلویزیونی ایران در قاب شبکه قرآن و معارف سیما در این ایام است.

شبکه یک سیما در ساعت ۱۴:۴۵ مداحی حاج منصور ارضی، ساعت ۱۸ سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی و ساعت ۱۹:۳۰ سخنرانی حجت الاسلام میرهاشم حسینی را پخش می کند و ساعت ۲۴ مداحی حاج محمدرضا طاهری و سید مجید بنی فاطمه روی آنتن سیما می برد.
در ساعت ۱۳:۳۰ هر روز شبکه دوم سیما سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسین انصاریان و ساعت ۱۷:۴۵ سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مسعود عالی و ساعت ۲۳:۳۰ مداحی حاج محمود کریمی،حاج حسن خلج،حاج حسین فخری و دیگر مداحان را پخش می کند.

شبکه سوم سیما از ساعت ۱۵:۳۰ سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رفیعی و در ساعت ۱۷:۳۰ ، ۲۲:۱۵ و ۲۳:۳۰ مداحی سعید حدادیان، میثم مطیعی، مهدی رسولی و محمدحسین پویانفر را پخش خواهد کرد.

شبکه چهارم سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میرباقری در ساعت ۱۷ الی ۱۸ و شبکه پنج سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین پناهیان ساعت ۱۶ و مداحی حاج حسین سازور و سید امیر حسینی در ساعت ۲۲ مهمان بینندگان است.

سخنرانی از حرم مطهر امام رضا علیه السلام در ساعت ۱۲:۳۰و مداحی کربلایی سیدرضا نریمانی هر شب ساعت ۲۱:۱۵ از شبکه افق پخش می شود.
مستندهای ویژه ماه محرم نیز از ساعت ۱۹ الی ۲۲ از شبکه مستند سیما و شبکه امید پخش عزاداری هیئت های نوجوان را از ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن خواهد می برد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.