تلویزیون های سامسونگ با برنامه های کاربردی متنوع در سال ۲۰۱۲ برای افزایش هرچه بیشتر سرگرمی

تلویزیون های سامسونگ با برنامه های کاربردی متنوع در سال ۲۰۱۲ برای افزایش هرچه بیشتر سرگرمی

در تلویزیون Super OLED سامسونگ بهبودهای فراوانی در فناوری Smart Hub سامسونگ در جهت دسترسی به انواع مختلف محتوای تصویری و غیر تصویری در یک صفحه مشترک صورت پذیرفته است که ار آن جمله می‌توان به تغییر در طراحی رابط کاربری برای حرکت راحت‌تر و سریع‌تر درکنار مرورگر وب مجهز به Tab-browsing برای گشودن چندین صفحه در یک Page اشاره نمود.

در ساختار این تلویزیون Super OLED از چیپ‌ست دو‌ هسته‌ای جدید سامسونگ استفاده شده است که علاوه بر افزایش چشمگیر سرعت مرورگر اینترنتی امکان اجرای همزمان چندین برنامه مختلف بدون ایجاد اختلال در اجرای هریک را نیز فراهم می‌آورد.

فروشگاه نرم‌افزاری Samsung Apps برای HDTVها با بیش از ۱۴۰۰ برنامه مختلف از برندهای معتبری همچون CNBC، ESPN، Google، Hulu، Netflix، MTV، NBA و NBC Universal از جمله مهمترین قسمت‌های تهیه محتوای تحت وب برای این مدل به شمار می‌رود.

اپلیکیشن Media Hub سامسونگ از جمله دیگر برنامه‌های در دسترس برای تلویزیون Super OLED این برند است که بوسیله آن امکان دسترسی زمان‌بندی شده کاربران به فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی به محض پخش رسمی آنها فراهم می‌آید. سرویس‌های جدید این اپلیکیشن شامل Family Story، Fitness و Kids نیز در این مدل در دسترس قرار دارند.

سرویس اشتراک محتوای Cloud سامسونگ موسوم به AllShare از دیگر امکاناتی ست که طبیعتا در این مدل نیز برای انتقال، ذخیره و به اشتراک‌گذاری محتوا از دیگر ابزارها همچون اسمارت‌فون‌ها، تبلت‌ها، دوربین‌ها و PC ها مورد استفاده کاربران قرار خواهد گرفت.

کاربران با استفاده از تکنولوژی جدید Smart Interaction امکان مدیریت آسان تجربه تصویری نوین خود بروی تلویزیون را خواهند داشت؛ جائیکه با استفاده از حرکات دست، Voice Control، فناوری نوین تشخیص چهره، امکانات جدید برای خاموش و روشن کردن تلویزیون و نحوه متفاوت تغییر صدای دستگاه عملیات ریموت کنترل به سطح جدیدی از امکانات ارتقا می‌یابد. در این شیوه جدید تعامل با تلویزیون، همچنین امکان استفاده از صدا در فعال کردن مروگر وب و جستجوی عبارت تلفظ شده از سوی کاربر نیز وجود دارد.

در ساختار تلویزیون‌های جدید Super OLED از یک دوربین HD برای تشخیص حرکات کاربر و دو ردیف میکروفون برای شنیدن صدا با دقت بسیار بالا استفاده شده است. فناوری حذف نویز از جمله دیگر امکانات این قسمت برای جدا کردن صدای اصلی از نویز و سر و صدای محیط است

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.