تماس تلفنی فرهاد مجیدی با همسر ناصر حجازی: ای کاش ناصر خان هم در روز خداحافظی من حضور داشت

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – فرهاد مجیدی پس از پایان دیدار استقلال و مس و بعد از خداحافظی خود از دنیای بازی فوتبال با همسر ناصر حجازی تماس گرفت.

به گزارش ممتاز و به نقل از وب‌سایت شخصی ناصر حجازی؛ مجیدی در تماس خود ضمن قدردانی از زحمات ناصر حجازی به بهناز شفیعی گفت : دوست داشتم تا ناصر خان نیز در روز خداحافظی من حضور داشت و در کنارایشان از عالم بازی کنار می کشیدم، حال که ایشان حضور ندارند با شما تماس گرفتم تا احساسم را بیان کنم .

همسر حجازی نیز با ابراز ناراحتی از خداحافظی مجیدی به وی گفت : من بطور کل از خداحافظی بدم می آید اما این که اینگونه غریبانه خداحافظی کردی،  بیشتر ناراحتم کرد . بهتر بود با اعلام قبلی، جمعیت بیشتری حضور پیدا می کردند تا با دوستدارانت خداحافظی داشته باشی، هر چند که توان بازی کردن تا ۲ سال آینده را نیز داشتی .

مجیدی نیز سبب خداحافظی خود را طی کردن و پیشرفت در دوران مربیگری و رسیدگی به امور و زندگی شخصی خود عنوان کرد .

بهناز شفیعی نیز در پایان برای فرهاد مجیدی در تمام مراحل زندگی و همچنین عرصه مربیگری آرزوی پیشرفت و موفقیت نمود.

لازم به توضیح است که خانواده و بسیاری از دوستداران حجازی از آنجا که مجیدی خود را از مکتب اسطوره ملی ایران می دانست و حتی در نامه خداحافظی اش، درکذشت حجازی را تلخ‌ترین خاطره زندگی خود عنوان کرد، از انجا که مجیدی در دوره اخیر حضور خود در استقلال نسبت به نام حجازی بی تفاوت بود و حتی در مراسم سالگرد ایشان شرکت نکرد، از وی دلخوربوده اند و …  با این‌حال از آنجا که مجیدی بازیکن مورد علاقه ناصر حجازی بوده است، برای وی در تمام مراحل زندگی بخصوص دوران مربیگری آرزوی موفقیت دارند.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.